Essence Me & My Ice Cream

Me & My Ice Cream; al een paar weken ligt deze Limited Edition collectie van Essence in de winkels. Al veel eerder (eind juni!) spotte ik deze collectie in Duitsland. Ik wist dat deze pas in augustus in Nederland zou komen, dus besloot ik toen al twee producten mee te nemen en ze een tijdje te testen. Ik ging voor de blush en Shimmer Pearls.
IMG_4508

Ik besloot ze mee op vakantie te nemen en ze daar te dragen en daar ook een artikel te schrijven en te plaatsen, zodat er iets over de collectie online stond, wanneer het in de winkels kwam. Dat is helaas een beetje in het water gevallen. Mijn gezicht werd al snel te bruin voor de blush. Je zag gewoon niet dat ik hem droeg. Daarom heb ik ze bij thuiskomst een paar dagen gedragen en dan nu eindelijk een artikel.

Misschien een beetje aan de late kant, want ik hoor van veel mensen dat de collectie al grotendeels weg is, maar wie weet, voor die ene lucky bastard die toch nog ergens wat producten vandaan kan toveren!

IMG_4511Laten we beginnen met de blush. Het is een cream blush in een mooie koraal/roze kleur 01 Ice Bomb. De blush voelt heel bouncy en zacht aan. Omdat het een cream blush is, breng ik hem het liefst aan met mijn vingers. je kunt hem eventueel nog blenden met een kwast, maar met je vingers gaat het ook heel goed. De blush laat zich fijn aanbrengen en laat zich ook goed blenden met je huid.

Meandmyicecream (3)

Meandmyicecream (6)Zoals je ziet is de blush heel subtiel. Ik ben nog steeds wel bruin, dus eigenlijk komt-ie niet heel goed tot zijn recht, al vind ik hem wel heel mooi. Ik denk dat deze blush op lichte huidjes echt prachtig staat.

IMG_4516Dan de Shimmer Pearls in de kleur 01 I-CY U. Een highlighter in de vorm van pareltjes. Niet nieuw, wel heel leuk. Zoals je ziet hebben de “pareltjes” allemaal verschillende kleuren. Je ziet blauw/groen, roze, lila en geel. Daarbij ruiken de Shimmer Pearls naar fruitijsjes!

IMG_4520Bij het zien van de pareltjes was ik gelijk verliefd. Ik kon me niet anders voorstellen dan dat dit een prachtige zomerse highlighter zou zijn. Ik moet eerlijk zijn. Ik had er iets meer van verwacht. Ik vind hem echt iets te subtiel. Je ziet hem wel een beetje wanneer je hem draagt, maar ik had hem aanweziger verwacht. Ik heb de neiging om met de pareltjes over mijn gezicht te gaan. Ik vind hem zeker niet lelijk en weer denk ik dat-ie prachtig is op een lichte huid. Leuke bijkomstigheid: de combinatie van de cream blush samen met de Shimmer Pearls blijft de hele dag daar waar je hem het ’s ochtends hebt aangebracht!

Meandmyicecream (7)Hier draag ik de shimmer pearls over de blush.

Meandmyicecream (5)

Meandmyicecream (4)

IMG_4507

MeandmyicecreamOndanks dat ik iets meer had verwacht van de Shimmer Pearls vind ik het hele leuke en fijne producten die ik absoluut vaker zal gebruiken.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Hebben jullie iets uit deze zomerse collectie?

Liefs,
Zusje

One thought on “Essence Me & My Ice Cream

Laat een berichtje achter!

