P2 gekleurde mascara’s

 

Gekleurde mascara’s zijn terug van weggeweest. Ze moeten weer een beetje inburgeren, maar volgens mij zijn er maar weinig cosmeticamerken die ze niet al in hun collectie hebben of waar ze niet in de collectie komen.
IMG_4496Ook de Duitse budgetmerken doen mee aan de trend. Ik vond in de Pool Side Party collectie van P2 twee gekleurde mascara’s die ik moest en zou hebben. Voor €3,45 per stuk nam ik ze dan ook mee. Over de blauwe was ik heel zeker, over de koraalkleur twijfelde ik nog, maar ik wilde weten hoe het stond.

IMG_4489

Kijken jullie mee naar de kleuren?

Ik begin met het twijfelgeval: 020 crazily coral.

IMG_5042 IMG_5039 IMG_5035

Crazily is deze kleur zeker. Ik weet het echt niet. Ergens vind ik hem ontzettend stoer, maar ergens vind ik het ook weer helemaal niets. Ik vind het meer een kleur voor fotoshoots of iets dergelijks. Helaas klontert deze mascara ook nog eens als een malle. Ik ga deze mascara wel nog eens proberen op de puntjes van mijn wimpers. Misschien staat het dan beter.

Ik kan me wel voorstellen dat deze mascara minder griezelig en juist heel mooi kan zijn bij dames met een donkere huid. Dan heb je licht op donker, in plaats van licht op licht.

Vervolgens de mascara in 010 sky blue. Nog niet zo heel lang geleden werd je haast opgepakt wanneer je deze kleur op je ogen droeg. Nu vind ik het echt zo gaaf. Heel zomers. Inderdaad heel geschikt voor een Pool Side Party. Mede ook doordat de mascara’s waterproof zijn. Je kunt er niet mee zwemmen, met spetters overleeft-ie zeker. De collectie heet niet voor niets Pool Side Party.

IMG_5023 IMG_5018Ik vond mijn ELF Eyeliner in precies dezelfde kleur als de mascara. I Like it! Helaas klontert deze mascara ook, maar minder dan de roze.

IMG_5015 IMG_5014

Ik ben serieus fan van gekleurde mascara’s. Ook van deze van P2, wel meer van de blauwe dan van de roze.

IMG_4497Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen? Zijn jullie al gevallen voor gekleurde mascara?

Liefs,
Zusje

 

2 thoughts on “P2 gekleurde mascara’s

Laat een berichtje achter!

