Tip: Hema Brush Cleanser

Kwasten. Ik heb ze in overvloed. Gebruik ze dagelijks en soms zelfs wel meerdere keren op een dag. Ik vind het daarom belangrijk om ze goed schoon te maken. Ik probeer ze één keer in de week echt goed te wassen en tussendoor een paar keer met een brush cleanser. Ik gebruikte heel lang een brush cleanser van Sephora, maar die ging helaas op en Sephora vertrok uit Nederland. Op zoek dus naar een alternatief; en die vond ik. (Op aanraden van mijn zus!)
IMG_4522
De Hema Brush Cleanser. Ik kan er niet veel over zeggen. Het blijft een normale Brush Cleanser, maar wel een goede. Hij maakt mijn kwasten goed schoon, mijn kwasten zien er na het schoonmaken nog goed uit en de cleanser heeft een schoon, fris geurtje.

Ik gebruik de cleanser als volgt:
Ik breng cleanser aan op eenn tissue of keukenrol en maak op die plek een ronddraaiende beweging met de kwast. Daarna even over een droge plek op de tissue of keukenrol en schoon is je kwast.

IMG_4527Een klein nadeel is, vind ik, dat het een schenkflacon is. Ik vind Brush Cleansers altijd makkelijk in een spuitflacon. Zo gebruik je het product gedoseerd en het werkt ook hygiënischer. Nu schenk ik het zelf over in een kleine spuitflacon. Net zo makkelijk.

Hopelijk vonden jullie het leuk. Hebben jullie de Hema Brush Cleanser al in huis?

Liefs,
Zusje

2 thoughts on “Tip: Hema Brush Cleanser

Laat een berichtje achter!

