Tip: Big Bazar Shower Gel

 

Afgelopen week liep ik voor het eerst onze nieuwe Big Bazar in. Ondanks dat ik iets meer van de winkel had verwacht, vond ik het toch ontzettend leuk er eens te snuffelen.

IMG_5163Naast wat make-up vond ik ook deze leuke Shower Gels. Ik vond ze er zo leuk uitzien dat ik ze besloot mee te nemen. Voor €0,99 per stuk gingen Honey Bee, Green Tea en Cherry Blossom mee.

IMG_5159

Ik ga er overigens maar gewoon even van uit dat deze gels van het “huismerk” van de Big Bazar zijn. Op de verpakking staat namelijk geen ander merk genoemd.

IMG_5162Hou je van een frisse vakantiegeur? Dan is Green Tea wellicht iets voor jou. Mij doet deze geur echt denken aan campingvakantie, waar je met je toilettas naar het douchegebouw loopt. Je ruikt ook echt de groene thee subtiel terug in de Shower Gel.

IMG_5161Honey Bee ruikt in de tube een beetje vreemd, maar wanneer je deze gebruikt lijkt de geur echt te veranderen in een hemelse honinggeur. Perfect voor de zoetekauwen onder ons.

IMG_5160

 

Als laatste Cherry Blossom. Deze doet mij qua geur heel erg denken aan Dove. Echt een beetje een zeepgeurtje, maar ergens ook wel lekker. Ik had hem iets meisjesachtiger verwacht.

De Shower Gels schuimen best wel een beetje op, wanneer je ze gebruikt. Ik vind dat zelf altijd heerlijk. De tubes zijn makkelijk in gebruik en zien er superleuk uit. Ik vertelde bij de Green Tea Shower Gel al, dat het echt een vakantiegeurtje is, maar eigenlijk vind ik dat van ze allemaal wel. Dus mocht je nog op vakantie gaan en op zoek zijn naar een fijne douchegel, dan is dit wellicht iets voor jou.

Ik vind ze overigens ook heel leuk om cadeau te doen, vooral vanwege de leuke tubes. Daarnaast vind ik de geuren niet specifiek vrouwelijk, dus ook manlief kan ze  gebruiken. Lekker makkelijk!

Hopelijk vonden jullie deze korte tip leuk. Ik ben blij dat er eindelijk een Big Bazar hier in de buurt is, vind het echt een leuke winkel!

Liefs,
Zusje

6 thoughts on “Tip: Big Bazar Shower Gel

Laat een berichtje achter!

