HEMA Bronzer

Vandaag wil ik jullie kennis laten maken met een product dat ik sinds kort dagelijks gebruik en waar ik erg enthousiast over ben. Een prachtige bronzer van HEMA.

IMG_5157

IMG_5155

Bronzer; ik gebruik het hele jaar door. In de zomer voor een mooie glow, in de winter voor een net wat warmere uitstraling. De bronzers van HEMA zijn erg geliefd bij mij. Eerder gebruikte ik altijd de bronzer uit de Jip & Janneke collectie, maakte deze tot het laatste korreltje op en besloot dit keer deze bronzer mee te nemen.

Waarom? Allereerst vind ik de bronzer zelf prachtig. Verschillende kleuren en een mooi patroon gedrukt. Ik koos voor deze bronzer met een roze bovenkant. Er is ook een bronzer met een meer koraalachtige/oranje bovenkant.

Ik vind het heel leuk dat de bronzer uit drie verschillende kleuren bestaat. Je kunt iedere kleur apart gebruiken of ze mengen voor een mooie, egale kleur.

IMG_5238

Op deze foto draag ik alleen een BB. Nog geen bronzer en/of blush.

IMG_5268

Op deze foto draag ik de bronzer. Ik gebruik hem hier om een beetje te shapen. Ik ben echt onder de indruk van de kleur. Ik vind het prachtig. Het geeft je huid net wat meer kleur en je gezicht wat meer diepte.

IMG_5290 IMG_5287

Hier zie je de bronzer in een complete look.

IMG_5152

Het is wel duidelijk dat ik erg positief ben over deze bronzer. Hij ziet er prachtig uit, geeft een mooie kleur af, je kunt de kleuren samen of afzonderlijk gebruiken en blijft de hele dag op zijn plek. En dat voor €6,50.

Kennen jullie deze Hema bronzer al?

Liefs,
Zusje

4 thoughts on “HEMA Bronzer

Laat een berichtje achter!

