Instagram augustus en september

Er zijn weer twee maanden voorbij en dat wil zeggen dat er weer een lading Instagramfoto’s komt. Ik lijk iedere dag blijer te zijn met deze app. Al die mooie en leuke foto’s van mensen. Ook ik heb weer foto’s gemaakt, filters gebruikt en tekstjes geschreven. Klaar? Let’s go!

Naamloos

Augustus was een maand met heerlijk weer, leuke dingen doen, een beetje werken en flink nagenieten van mijn heerlijke vakantie. Ook september deed daar aan mee, al waren de verhoudingen weer een beetje anders. Weer volop aan het werk en ook het weer werkte niet helemaal mee aan mijn ik-wil-altijd-zomer-gevoel.
 instagram1Koffie aan een barretje in Italië blijft toch een heerlijk vakantiegevoelmomentje. Zucht…

instagram2Een mierzoet drankje; Hugo. Dat was dit jaar schijnbaar hét drankje in Italië zoals afgelopen jaren ook Aperol en Prosecco waren. Dit drankje dronk ik niet in Bella Italia maar gewoon in ons kikkerlandje, thuis op de bank.
instagram3Hoe vrolijk word jij van deze leuke Italiaanse ijskoffie? Dat is toch een feest!

instagram5Mijn coole groen-met-witte-stippen broek mag absoluut niet ontbreken in de zomer. Met het roze riempje, Blond Amsterdam sieraden en kleurige sjaal en deze overoveroveroverheerlijke Body Mist voelde ik me een echte Blond Girl. De Body Mist is overigens op en daar baal ik van als een stekker.

instagram6Sinds ik mijn dopper heb gaatie echt overal mee naar toe. Hij is ideaal en het ziet er ook nog eens heel leuk uit wanneer je uit zo’n leuke roze fles je water drinkt. (In plaats van uit die plastic supermarktflesjes).

instagram7

Do I need to say more?

instagram8

Ik ben gek op de geuren van Hugo Boss. Oh echt! Ik draag al 3 jaar haast standaard Boss Orange, maar nu ook Boss Jour. Een heel andere geur, maar heel lekker.

 instagram9

Onder de noemer nagenieten van de vakantie, deze heerlijke salade. Jammie!

 instagram18

Oja, ik begon midden augustus ongeveer met de serie Pretty Little Liars en een verslaving was geboren. Ik heb in nog geen maand tijd alle afleveringen gekeken en ben dus nu helemaal bij. Wat een heerlijke, spannende serie.  Het is nog even wachten op de nieuwste aflevering. Ik ben er klaar voor!

instagram10

Leuke rietjes bestellen bij een leuke webshop. Wat een leuk pakketje kwam er binnen.

 instagram11

Freubelen en fratsen. Wat je met lege flessen en potjes niet voor leuks kunt maken. Ik zei op Instagram dat deze Do It Yourself snel online zou komen. Dat is inmiddels alweer een hele poos geleden, maar hij komt er wel hoor!
instagram12Zondag, maskerdag. Heerlijk het Sabon Mud Mask testen.
instagram13
Ik maakte Ginger Orange Cupcakes. Ik vind ze heeeel lekker.
instagram14
“Die mevrouw heeft dezelfde schoenen als ik” aldus kleine Pien. En iedereen maar zeggen dat ík kleine voetjes heb;-) Hoe schattig zijn deze!
instagram15Ik kreeg zomaar een verrassing:-) Lieve mensen bestaan!
instagram16
Oh! Met pijn in mijn hart. Oke, dat is misschien iets overdreven. De laatste aflevering van Dexter. Geniale serie! Mis het nu al. Ook van deze serie keek ik de afleveringen als een malle achter elkaar!
instagram17Ik ben nog steeds heel blij met mijn toffe letters aan de muur, op de balk en aan de ladder!

Zo! Dit waren weer mijn foto’s van deze maanden.
Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

7 thoughts on “Instagram augustus en september

    • Hi! Haha kom maar op met je vragen, vind ik leuk! Nee ik heb nog geen artikel over de Essence Gel Nails at Home, maar die komt er wel aan! Ik ben er iig groot fan van! De rietjes komen van de online webshop: sweet table shop. :-) Wat leuk dat je een dopper hebt! Liefs

Laat een berichtje achter!

