Essie nagellak

Nagellak. Heel lang week ik niet af van mijn heerlijke Catrice lakjes. Leuke kleurtjes en leuke prijsjes. Ik vind Catrice nog steeds een heerlijk merk, maar toen ik deze snoepjes zag, kon ik ze toch echt niet weerstaan.IMG_5422

Het was zaterdagavond. Ik liep met een vriendin en een frietje op de vuist door Maastricht. We moesten nog even op een andere vriendin wachten en plots zagen we dat de Bijenkorf nog open was! En dat niet alleen. Het was de zaterdag na de Drie Dwaze Dagen en er was extra korting. We openden de “vreetschuur”, aten onze frietjes zo snel als we konden (en eigenlijk nog sneller) op en gingen als twee kippen zonder kop naar binnen. “Alleen kijken” zei ik nog, maar ik had het nog niet uitgesproken of zag een mega bak met Essie nagellakjes. Voor de Drie Dwaze Dagen waren ze in plaats van €9,99 maar €7,50 en nu, deze avond, was er nog eens 25% extra korting. Hellup! Tel uit je winst! Ik ging voor vier snoeperige lakjes, waar ik nog steeds vrolijk van word als ik er naar kijk.

IMG_5412

Deze vier zijn het geworden. Ah!

IMG_5429 IMG_5557
Als eerst Tart Deco. Een hele geliefde Essie kleur en ik snap waarom. De perfecte koraaloranjeroze kleur. Wanneer ik hem draag kan ik het niet laten om heel vaak naar mijn nagels te kijken. Dekt in een/twee laagjes en blijft goed op zijn plek.

IMG_5427 IMG_5496

Cute As A Button. Hoewel roze steeds minder mijn kleur wordt, kan ik roze make-up en nagellak nogs steeds niet weerstaan. Het is altijd zomer op je nagels wanneer je deze kleur op je nagels draagt. Een lekkere felle roze kleur, waar iedere vrouw blij van wordt. Ook dit lakje dekt al prima in een laagje, maar voor een mooier resultaat ga je voor twee laagjes.
IMG_5453 IMG_5537

Lapiz of Luxury is wat mij betreft de mooiste fellere kleur blauw die er is. Hij neigt zelfs een beetje naar Lila. Oh! Ik draag hem nu op mijn nagels and again; can’t stop watching! Ook voor dit lakje geldt; dekt mooi in een laagje, maar mooier in twee laagjes. Wat een hip lakje vind ik het!
IMG_5432 IMG_5512De laatste is Mint Candy Apple. Een frisse kleur die prachtig is in de zomer op je gebruinde huid, maar ook heerlijk ijzig is in de winter! Omdat dit een lichtere kleur is, heb je zeker twee laagjes nodig voor een mooie dekking. Ik voel me echt een ijsprinses wanneer ik dit lakje draag.

Welke Essie lakje is jullie favoriet?

Liefs.
Zusje

One thought on “Essie nagellak

  1. Wat een prachtige lakjes zijn dat! Ik heb ze zien staan bij de Etos maar vond €10 voor één lakje toch een beetje aan de dure kant, zeker omdat je voor een euro of 4 á 5 ook mooie lakjes kan vinden. Maarrrr, als ik ze zo zie word ik toch wel een klein ietsie pietsie beetje hebberig, want wat zijn ze snoezig!!!

Laat een berichtje achter!

