Outfit of the Day: Glow

Vandaag heb ik iets voor jullie dat ik haast nooit doe; een outfit artikel, met uiteraard ook mijn make-up look.

IMG_5653Afgelopen vrijdag ging ik naar Eindhoven, shoppen, eten en Glow lopen. Uiteindelijk heb ik niet heel veel gezien van Glow, maar gelukkig bestaat er internet en heb ik toch het een en ander kunnen zien door de prachtige foto`s van anderen. Volgend jaar ga ik ECHT de route lopen! Ik wilde me een beetje kleden naar Glow, maar ook naar de kou die in deze tijd van het jaar ook echt koud kan zijn het `s avonds.
Kijken jullie mee?

IMG_5660Ik voel me soms echt de Nel Veerkamp van de familie. Alles met een panterprintje wil ik hebben. Van broeken tot vesten tot mutsen tot rompertjes. Zelfs mijn pincet heeft zo’n leuk printje. Ik ging dus ook voor mijn grijze broek met panterprint. Deze is van de H&M. Ook wilde ik een warme trui aan en ging voor deze blitse, sprankelende, glitterende grijze gebreide trui met pailletjes van Mango (Om in het “Glowthema” te blijven). Dikke sokken om mijn voeten (die ik lekker niet laat zien) en laarsjes van Sacha.

IMG_5662Alleen een broek en een trui is natuurlijk veel te koud. Dus ging ik voor mijn favoriete jas van het moment, mijn (nep)bontje van H&M. Deze is zo zacht en zoooo lekker warm. En een beetje over de top, kwam daar ook nog mijn pantermuts bij van Vero Moda. Ik ben gek op dat ding!

IMG_5650 IMG_5648

Ik krulde mijn haar met mijn stijltang. Mijn ooglook hield ik vrij rustig met een aantal kleuren uit het Too Faced Natural Eye Palette. Wel wilde ik nog een kleurtje bij al dat grauwe donkere grijs, dus besloot ik voor knalrode lippen te gaan. (Die ik gek genoeg de laatste tijd weer heel veel draag, in plaats van de felroze lippen). Ik draag een lippotlood van MAC in Cherry en Lady Danger lipstick over het potlood. IMG_5651Dit was mijn look. Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien. Hebben jullie Glow dit jaar gezien of zijn jullie van plan om volgend jaar te gaan?

Liefs,
Zusje

4 thoughts on “Outfit of the Day: Glow

Laat een berichtje achter!

