H&M Mega Volume & Super Length Mascara

Mascara, het blijft een eeuwige zoektocht. Zwart genoeg, krullend genoeg, volume genoeg, fijn borsteltje, ga maar door, ga maar door. Gelukkig vind ik die zoektocht niet zo erg. Laatst in de H&M kwam ik twee mascara’s tegen en besloot ze voor 2,95 per stuk mee te nemen.

IMG_5628Wat vind ik van deze mascara’s en wat doen ze met mijn wimpers?

IMG_5615Bij het zien van de gekleurde doosjes dacht ik in eerste instantie dat het gekleurde mascara’s waren. (Yay voor gekleurde mascara’s!) Maar dit bleken toch normale zwarte mascara’s te zijn. Ook prima!

Laten we starten.
Op de eerste twee foto’s draag ik nog geen mascara. Zo zie je dadelijk het effect van de twee losse mascara’s beter. IMG_5705 IMG_5706

Eerst de Super Length mascara. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet een heel groot fan ben van mascara’s die je wimpers “langer” maken. Ik weet niet wat het is, ze doen vaak net niet dat wat ik wil met mijn ogen en wimpers.  IMG_5624 IMG_5625De verpakking vind ik overigens te gek! Blauw en sterren met mooie letters in glanzend zilver.  Het is een mooie stevige huls, die heel fijn in de hand ligt. Er zit een versmalling aan de binnenkant van de huls die zorgt dat er niet te veel mascara op je borsteltje zit. Deze werkt echt heel erg goed. Je voelt het ook wanneer je je borsteltje terug in de huls wilt stoppen, hij heeft even een duwtje in de rug ;-) nodig. IMG_5626Ik ben echt 0,0 fan van dit soort plastic, silicone achtige borsteltjes. Jakkiebah! Geef mij maar van die stevige harige borsteltjes, maar toch omhelst die borsteltje mijn wimpers goed genoeg.  IMG_5708Dit is wat de Super Length Mascara met mijn wimpers doet.  Mooi zwart en echt wel langer nu met een laagje mascara. Superlang? Nee, maar dat hoeft voor mij ook niet, ik hoef heus niet mijn wenkbrauwen te kunnen kammen met mijn wimpers.
IMG_5707Dan nu de Mega Volume Mascara. Daar ben ik dan wel een beetje fan van. Een volume mascara omlijnt je ogen net ff iets mooier, omdat-ie bij de aanzet van je wimpers iets voller is.

IMG_5616 IMG_5619Wederom vind ik de verpakking weer heel leuk en fijn in gebruik.
IMG_5620Zoals jullie net hebben kunnen lezen werk ik het liefst met dit soort borsteltjes. Vol, grof, rond en dik.
IMG_5716
Ik ben dol op deze mascara. Zien jullie hoe mooi vol mijn wimpers zijn? En zelfs lang. Het enige nadeel vind ik wel is dat je met zo’n groot borsteltje vaak de huis onder je ogen raakt. Maar dat is een kwestie van oefenen en anders wattenstaafjes met een beetje make-upremover. IMG_5715 IMG_5718
Op onderstaande foto zie je het verschil tussen de Length Mascara (links) en de Volume Mascara(rechts) heel goed. IMG_5714

Al met al ben ik eigenlijk best tevreden over deze twee mascara’s. Naast dat ze doen wat ze zeggen, zien ze er mooi uit en smudgen ze niet zo snel onder je ogen aan het einde van de dag. Ook verwijderen gaat heel makkelijk. Zelf zou ik de Super Length Mascara niet meer kopen, omdat ik gewoon geen fan ben van Length Mascara’s, maar dat is smaak. Hou je daar juist wel van, kan ik hem je zeker aanbevelen, als je niet veel geld wilt uitgeven aan een mascara. De Mega Volume Mascara gebruik ik nu dagelijks en ik ben er heel heel blij mee.  IMG_5610Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

One thought on “H&M Mega Volume & Super Length Mascara

Laat een berichtje achter!

