Instagram oktober & november

Jikes! Het is december! Jeetje wat gaat een jaar snel. Nog maar even en dan is het kerst en dan alweer 2014! Maar gelukkig heb ik wel nog even de tijd om jullie weer een selectie instagramfoto`s van de maanden oktober en november te laten zien.

titel

De zomer/nazomer is in oktober dan ook echt voorbij, op een paar mooie dagen na! En over november wil ik het eigenlijk niet eens hebben. Ik heb mijn truien binnen handbereik en fluffy sokken in mijn laarsjes. Jakkiebah!

1

Shoppen bij de HEMA. Wie wordt daar nu niet blij van! Als ik van alle winkels die er bestaan er één zou moeten die kiezen, die nooit, maar dan ook nooit mag verdwijnen is het de HEMA. Je vindt er haast alles dat je nodig hebt, voor soms leuke prijsjes. Ja! Leuke spulletjes voor leuke prijsjes! 2Even een koffie-break en kaartjes schrijven bij Bagels and Beans.  3Kadootjes inpakken! Simpel papier maar dan opleuken met lintjes en mijn geliefde washi tape, zakjes en rietjes. 4Frietjes in Maastricht. Ik vind de puntzakjes zooo leuk! 5Bagels to go! Oktober was wel een beetje een bagels & beans maand. Ik vind de creamcheese met bieslook op een bagel heerlijk, maar ook de warme bagel met geitenkaas. Hmmmmm. 6Frozzzz in Maastricht. Ik zag het zo vaak en wilde het graag eens proberen. Ik weet niet, ik vind het wel lekker, maar om nu te zeggen; wauw!? Wat vinden jullie? 7Ik maak wel mijn eigen “frozz” alleen dan niet bevroren. Een lekker yoghurt tussendoortje met aardbeitjes en framboosjes.  8Dit plaatje kwam ik tegen op Instagram en meteen zat ik in de sneltrein naar heel wat jaren geleden. Mijn zus, broertje en ik deden dit heeeel vaak! Fun! 9Ik zei toch dat de HEMA heel fijn en leuk is! 10Kaartje voor papa en mama.  11Nog meer kadootjes inpakken.  12Soms zegt één beeld, meer dan duizend woorden… 13

Koffiekoffiekoffiekoffie!  14De leukste koffie die ik ooit gekregen heb! Een hele beker vol geschreven met heel veel liefs en leuks van de liefste koffiemensen die ik ken. 15Selfie-time! Ik was hier heel blij met mijn haar. Helaas duurt dat nooit lang.  16Selfie-time again! Met mijn hippe, coole, foute muts en jasje!  17Lichthoven jouw stad. Eindhoven mijn stad!<3 18Er zijn wat sterren naar beneden gevallen en ze huisvesten zich op mijn benen. 19Movember bij Coffee Mundo! (Een instagrampost zonder Mundo is geen instagrampost!) 20

Usine! Mijn favoriete plekje voor koffie, lunch, diner en borrel in Eindhoven. 21Aaaaah! Ik ben zo blij met mijn jurkje van Josh V!  22Dit is waarom ik van de kerstperiode hou!

Hopelijk vonden jullie het leuk!
kijk op instagram.com/eenzusje voor alle foto’s van de afgelopen tijd!

Liefs
Zusje

4 thoughts on “Instagram oktober & november

Laat een berichtje achter!

