Outfit: Sinterklaasavond

Na alle leuke reacties die ik kreeg op mijn vorige outfitartikel heb ik besloten dat ik vaker zo’n artikel ga maken. Ik ben geen fashionista en geen fashionblogger, maar ik vind het wel heel erg leuk daar mee bezig te zijn. Vandaag heb ik een soort Sinterklaasavond outfit voor jullie. Ik trok dit aan en ik moet meteen aan Sinterklaasavond denken en dat als ik Sinterklaasavond zou vieren ik absoluut deze combinatie zo aan zou doen. Kijken jullie mee?
IMG_6012

Net zo dol als ik op panterprint ben, ben ik ook op stippen. Dat is denk ik wel te zien!

IMG_6009Ik draag een blauwe trui met witte stippen van H&M. Daaronder een denim blouse van Mango en een donkerrode jeans van H&M. Heel simpel, maar het is een van mijn favoriete outfits, vooral ook met deze koude dagen. IMG_6007Ook trok ik nog rode fluffy sokken aan met witte stippen. Dat vloekt zo heerlijk met mijn trui (eigenlijk met mijn hele outfit) maar ik ben zo dol op fluffy sokken. Helemaal op zo’n koude 5 decemberavond. IMG_6015Om het geheel iets “op te pimpen” draag ik een statement ketting van de H&M. Geloven jullie me als ik zeg dat deze toffe ketting maar 3 euro kostte. En niet eens in de uitverkoop! IMG_6019Kort maar krachtig, denk ik zo! Bij zo’n cosy outfit hoort natuurlijk koffie en/of warme chocolademelk.
Oh! En natuurlijk mijn bril. Deze is van Calvin Klein en komt van Jongen Opticiens & Optometrie in Heerlen.

Hopelijk vonden jullie dit outfit artikel net zo leuk als het vorige. Trek jij iets speciaals aan op 5 december?

2 thoughts on “Outfit: Sinterklaasavond

Laat een berichtje achter!

