Essence Happy Holidays nagellak swatches

Vorige week schreef ik al over de leuke kerstcollectie van Essence. Vandaag laat ik jullie de nagellak swatches zien. Wat vind ik van de kleuren, hoeveel laagjes heb ik nodig en doen ze wat ik denk dat ze doen? We’ll see!

IMG_5732Dit zijn de lakjes waar het over gaat. 01 Joy to the world en 02 Run, run Rudolph! En uiteraard ook nog de superschattige Snowflake topper.

IMG_5737
Ik begin met de donkerste kleur. De lakjes kun je volgens Essence op drie manieren gebruiken. 1: alleen de kleur. 2: alleen de glitter. 3: kleur en glitter samen. Ik start met de donkerste kleur 01 Joy to the world. In het flesje lijkt de nagellak donkerpaars, maar eenmaal op mijn nagel neigt-ie toch iets naar het bruin en in gek licht zelfs zwart. Op de foto lijkt-ie dan wel weer mooi donkerpaars.

IMG_5986Ondanks dat de nagellak een iets andere kleur op mijn nagels blijkt te hebben, vind ik hem toch erg mooi. De kleur heeft iets heel speciaals. De gouden glitters maken het helemaal af. De kleur dekt al in één laagje, maar ik vind het mooier om toch nog een extra laagje aan te brengen. Just because.  De glitters hebben verschillende maten en dat maakt het weer heel speels. Ik vind het een aanrader.IMG_5997De rode kleur 02 Run, run Rudolph is precies zoals ik verwachtte. Dekt ook weer een één laagje! En die rode glitters! Wauw! Love it! Een volgende keer zou ik twee laagjes glitter aanbrengen en misschien wel gewoon op alle nagels! IMG_5988Als laatst de Snowflake topper. Als ik heel eerlijk ben; laat dat “topper” maar weg. Nouja, dat is niet helemaal waar. Maar zoals je ziet is het me maar op een nagel gelukt de grote chunky glitters te krijgen. Op de andere nagels is alleen mini-glitter te vinden. Ook heel leuk hoor, maar als ik grote glitters in het flesje zie, wil ik ook grote glitters op mijn nagels. Dat neemt niet weg dat ik het “sneeuwbol-idee” erg leuk vind. (Eerst alle glitters op de bodem en wanneer je gaat schudden de glitters door het flesje dansen).

Over het algemeen ben ik heel positief over deze lakjes. Ik vind het vooral super dat ze al dekken met één laagje! En de glitters natuurlijk. Beetje jammer van de Snowflake topper, maar ik ga hem wel dragen, want ookal voldeed-ie niet helemaal aan mijn verwachtingen, ik vind hem toch wel heel mooi.

Hopelijk vonden jullie het leuk deze swatches te zien.

Liefs,
Zusje

Laat een berichtje achter!

