Inspiratie: cadeautjes inpakken

De tijd van kilometers cadeaupapier en tassen vol lint en versieringen is er officieel weer. Ook ik heb vandaag een aantal uren besteed aan het knippen, plakken, scheuren van materiaal dat de komende dagen mijn zorgvuldig geselecteerde cadeautjes zal bedekken. IMG_6333

Ik ben zelf stiekem wel wat trots op mijn creaties en het leek me leuk dit met jullie te delen. Misschien heb je er nog wat aan. En anders kun je ook gewoon genieten van de vrolijke kleurtjes, papiertjes, linten en stickers. Kijken jullie mee naar mijn inpakcreaties?

Om het makkelijk te houden. Al het papier, tape, kaartjes en stickers komen gewoon van de HEMA!

IMG_6335Bijvoorbeeld deze leuke “tags”
IMG_6337Zoals je ziet kun je je flink uitleven, met papier, vrolijk tape en hippe stickers.
IMG_6341Ik vond deze leuke stickers. Het zijn net postzegels (uiteraard niet geldig!) Superleuk toch!
IMG_6336 IMG_6340

Je kunt zien, ik heb niet eens echt kerstpapier gebruikt. Hoe leuk ik dat ook vind, ik vind dit stiekem wel leuker. En het sterrenpapier geeft er toch wel een kersttintje aan.

Hopelijk vonden jullie het leuk. Het is een kort (maar krachtig?) stukje geworden. De nadruk ligt echt op inspiratie opdoen! Veel plezier met het inpakken van jouw cadeautjes!

Liefs,
Zusje

7 thoughts on “Inspiratie: cadeautjes inpakken

  1. Leuk hoor, inspirerend ook, die (postzegel)stickers heb ik ook en de stempels vind ik zelf ook erg leuk. Ben ook wel benieuwd naar je kado tips, oftewel what’s in those boxes, altijd lastig, op zoek naar dat perfecte kerstkadootje…maar ja, lastig om het nu al prijs te geven….hi!

Laat een berichtje achter!

