Bomb Cosmetics Bath Blasters

Oh, jongens! Ik heb weer iets hoor! Iets waar ik eigenlijk heel stiekem niet meer echt zonder kan. En erg genoeg is dat niet overdreven. Nouja, misschien een beetje. Ik heb het over Bomb Cosmetics, de “bruisballen”. Deze bruisende schatjes maken badderen een waar feest. Denk aan heerlijk geuren, kleuren en glitters! Oh, en ze maken je huid ook nog eens mega zacht.

IMG_5821Een hele tijd geleden wees een collega mij al op dit merk. Ik vergat het even, maar tijdens een middagje shoppen liep ik ze tegen het lijf. Nieuwsgierig als ik was, nam ik 5 kleine pronkstukjes mee. Ik had hoge verwachtingen (mede door het enthousiasme van mijn collega) en ja, ik ben fan!
 IMG_5756Ik kocht mijn bruisballen, of eigenlijk moet ik zeggen Bath Blasters, Bath Melts, Bath Creamers en/of Bath Mellows, in Schinveld bij het leuke winkeltje Zen. Maar ook de 50 50 store in Maastricht heeft ze. Daarnaast zijn er door heel Nederland verkooppunten van Bomb Cosmetics.

IMG_5799De eerste Bath Creamer waarmee ik in mijn “Bath” ging is dit super schattige balletje mét eendje.  BombCosmeticsDit is de “Hello Ducky Bath Creamer”. Alleen die naam al! Je gooit dit kleine balletje in je badwater en je ziet het gelijk bruisen. Je water kleurt een beetje blauw en die geur! Die geur! Oh! Wat je ruikt is een hele warme geur. Sandelhout en vleugjes van salie, vijgen, amber en zelfs lelietjes van Dalen. De geur doet me denken aan een blokhut in de sneeuw met een haardvuur en een berenvel.  Ik ben nog steeds onder de indruk van de geur. Zo’n klein balletje en een grootse geur. Mijn dekbed en pyjama roken twee dagen later nog naar deze geur. Echt een geur om heerlijk mee in slaap te vallen. De cacao- en sheaboter (die overigens in bijna alle bruisballen zit) maken je huid heerlijk zacht. Dag droog en trekkerig gevoel!

IMG_5803De volgende bruisbal waar ik mee in bad ging is deze Dark Heart Bath Blaster. Het lijkt op een klein taartje met een decoratie hartje.BombCosmetics-001Dit creamy taartje ruikt heel subtiel. Helemaal in verhouding met de eerste bruisbal, maar daarom niet minder lekker. Het ruikt naar zwarte besjes en patchouli. Wanneer je de Bath Blaster in je bad legt bruist-ie eerst en later lijkt-ie meer te smelten in je water. De kleine cranberry zaadjes zorgen voor een ontspannen spikkeltjesbad.  Weer zorgt de sheaboter dat je huid heerlijk zacht wordt. IMG_5798En toen gooide ik een cupcake in mijn bad. Oeps! Nee, grapje. Maar is het idee niet heel leuk. Alsof je met een cupcake in bad gaat. I like.  Mijn volgende nieuwe vriendje heet Love Buds Bath Mellow. BombCosmetics-002Dit roze snoepje bruist en smelt tegelijkertijd. Er ontstaat een zacht cremelaagje op je badwater en dat gaat pas weg, wanneer jij je bad leeg laat lopen. Genieten dus. Deze Bath Mellow ruikt weer heerlijk warm naar rozen, lavendel, kamille, gember, eucalyptus en cederhout. Het doet me denken aan die interieur- en cadeauwinkeltjes waar ze die muziekboxen hebben waar je zelf de muziek kunt bepalen die in de winkel afspeelt. Je weet wel, van die vogel- en panfluit muziek. Memories, ah!  Weer zo’n kleine bruisbal met een grootse geur.

IMG_5802Eindelijk een bruisbal die ook echt een bal is! En…it is so shiny! Dit is de Dirty Money Bath Blaster.  BombCosmetics-003Deze Bath Blaster kleurt je water  heldergroen, en dat niet alleen. Kijk die glitters! Daar wordt ieder meisje toch gelukkig van. Het is echt geen straf om in dit bad van kiwi en limoen te duiken. De geuren zijn heel subtiel en van alle bruisballen geurt deze het minst. Maar de kleur en glitters maken alles goed. Je voelt je als een prinses. Badderen in het geld…uh glitter!
IMG_5810En dan nu echt de topper van de reeks wat mij betreft. Dit was ook de bruisbal die als eerst mijn oog trok. Alles is perfect aan deze bruisbal en dan heb ik het nog niet over de “inhoud” maar puur over het “uiterlijk”.  Ik heb het over de Gingerbread Trees Bath Blaster.BombCosmetics-004

Gingerbread Trees heeft de vorm van een piepklein kerstboompje op een te grote voet. (Oke, misschien meer van een cactus in een pot, maar hee).De kerstboom is versierd met gekleurde sterretjes. Alleen al een plezier om naar te kijken. Maar dan! Er ontstaat echt een feestje, wat zeg ik, een compleet festival wanneer je deze kerstboom met voet en al in je bad legt. Een bruisend bubbelfestijn met een overdosis aan glitters en sterretjes. La-la-love it! Om er een kerstspektakel van te maken heeft deze Bath Blaster de geur van kaneel, gember, rum, een beetje fruit en nootmuskaat. Je kunt me echt wegdragen als ik dit ruik. De combinatie van kaneel, gember en nootmuskaat is direct kerst and I love it!  Ohja! En natuurlijk heb je ook weer na het gebruik van deze Blaster een zachte zachte huid!

IMG_5815

Ja, de bruiballen van Bomb Cosmetics zijn echt de vondst van 2013, op de valreep! Ik word blij de “look” van de Blasters, hoe ze ruiken en hoe ze voelen. Telkens als ik de foto’s terug zie word ik vrolijk.

Mijn favoriete Blaster is toch wel echt de Gingerbread Trees, vervolgens Hello Ducky, dan Dirty Money, dan Dark Heart en als laatst Love Buds.

Bomb Cosmetics heeft naast de bruisballen nog veel meer producten. Denk aan face & hair care, maar ook geurkaarsen en Little Hotties. (Little Hotties zijn kleine waxfiguurtjes voor in je waxbrandertje). En ja, ik ben absoluut van plan om meer producten te gaan testen. Daar heb ik nu al zin in.

Hopelijk vonden jullie het leuk en misschien is dit nog wel een cadeautip voor de komende feestdagen.

Liefs,
Zusje

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Bomb Cosmetics Bath Blasters

Laat een berichtje achter!

