Mijn blog in 2013

Een heel leuk mailtje verscheen deze week in mijn mailbox. Alle wordpressbloggers krijgen dat. WordPress heeft een jaar bloggen eens op een rijtje gezet, en eigenlijk vind ik dat wel heel leuk om te delen met jullie!

Here’s an excerpt:

The concert hall at the Sydney Opera House holds 2,700 people. This blog was viewed about 8,800 times in 2013. If it were a concert at Sydney Opera House, it would take about 3 sold-out performances for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien! Tips, tops en tricks zijn natuurlijk van harte welkom!

Liefs en geniet van jullie 2014,
Zusje

One thought on “Mijn blog in 2013

  1. Leuk compliment voor je blog! Ik ben nieuw op wordpress, dus heb nog niet zo’n mailtje gehad..volgend jaar misschien.
    Leuke blog heb je, daarom ga je vanaf nu volgen.

    Fijne avond nog,

    Onzeweg

Laat een berichtje achter!

