Lush Lip Scrub: Santa´s

Lush, welke beautylover kent het niet. Ik ken Lush al heel lang, maar gek genoeg heb ik nog nooit iets van Lush in huis gehaald. Waarom is me echt een raadsel. Want zeg nou eerlijk, de producten van Lush zien er super uit en ruiken heerlijk.IMG_6582

Ik besloot dus voor kerst eens iets van Lush op mijn lijstje te zetten, waaronder een Lip Scrub. Het maakte me niet veel uit welke geur of smaak ik zou krijgen.
Ik kreeg Santa´s Lip Scrub en ik vind hem om op te eten!

IMG_6569Santa’s Lip Scrub komt in een klein glazen potje, met een schroefdopje. Door het rode stickertje op de dop, het groene logo van Lush en de witte letters krijg ik er ook een echt kerstgevoel bij.
Op het etiket rondom het glazen potje staan de ingrediënten en de gebruiksaanwijzing.

IMG_6589Dit is hoe het scrubje in het potje zit. De scrub is gemaakt van suiker en dat zie je mooi terug. Bovenop de scrub liggen eetbare hartjes. Is dat niet schattig!

Ik vind de scrub heel fijn in gebruik, ondanks dat er suiker in zit, plakt het niet. De scrub smaakt daarnaast heerlijk naar cola-ijsjes.

Voor ik mijn lippen ga scrubben, maak ik ze eerst een beetje vochtig, ik merk dat het scrubben hierdoor fijner voelt. De suiker korreltjes komen hierdoor meer los van elkaar. Ik scrub eerst met mijn vinger, maar daarna laat ik mijn lippen langs elkaar gaan. Ben ik klaar, dan lik ik het gewoon weg met mijn tong. Doe dit wel even voor een spiegel, want je blijft een lichtrode kleur zien, wanneer je het niet goed van je lippen likt. Ik vind het zelf wel prettig gelijk na het scrubben een lipbalsem te smeren. Gebruik deze scrub een keer in de week en je lippen zijn helemaal vrij van velletjes en heerlijk zacht!

Het liefst kroop ik op de bank met een leuke film en at de scrub op, zoals ik een pot Ben & Jerry zou eten.

Zelf ben ik nog erg benieuwd naar de Popcorn Lip Scrub van Lush. Maar er zijn nog veel meer smaken. De Lip Scrub kost 9,95 en is zowel online als in de winkels te koop. Helaas is Santa’s een Limited Edition en alleen rond de kerst te krijgen. Alle andere smaken zijn wel gewoon het hele jaar door te krijgen!

Hopelijk vonden jullie het leuk! Hebben jullie al eens een Lip Scrub van Lush geprobeerd?

Liefs,
Zusje

5 thoughts on “Lush Lip Scrub: Santa´s

    • Hahaha, nee, het is helemaal niet pijnlijk. Het zijn maar hele fijne suikerkorreltjes. En ook je lippen zwellen niet op:-) Probeer het maar eens met een vingertopje suiker! hihi! X

Laat een berichtje achter!

