Gezien en ik wil: Lott Gioielli

Ongeveer 2 weken geleden zat ik rond 19.00 uur voor de televisie. RTL 4, RTL Boulevard. Albert en Winston gingen van onderwerp naar onderwerp en ik kletste ook wat met mijn moeder, totdat ik de woorden “sieraden” en “Maxima” hoorde. Dat vind ik wel interessant. En zo ontdekte ik Lott. Lott Gioielli.

LOTT 1

Lott Gioielli is zoals je ziet een sieradenmerk. Alle sieraden zijn vervaardigd van hoogwaardig gold plated 925 zilver (geelgoud, roségoud en witgoud). Een waar lust voor het oog. Kijken jullie mee naar een klein greepje uit de collectie en mijn must-haves?

 LOTT 5

LOTT 2Dit zijn de kettinkjes “Initials”. Aan de ketting hangt een ronde hanger met daarin een letter. Je kunt kiezen uit alle letters die je maar kunt vinden in het alfabet. Ik durf te wedden dat daar zeker ook jouw letter tussen zit! LOTT 3En deze hippe, mooie, subtiele armbandjes? Dit zijn fijne armbandjes met een kleine bedel, zoals een hartje, een steen of klavertje vier. Superschattig, toch?!LOTT 4Zoals er de “Initials” kettinkjes zijn, zijn er ook armbandjes. Toen ik deze zag, was ik verkocht. Verkocht, verkocht, verkocht. Dit armbandje staat absoluut bovenaan mijn wishlist. Een goud armbandje met de letter K.  armbandjeletterDit is het armbandje, alleen dan met de letter B.  armbandjepistoolOok dit armbandje vind ik te gek! Het past namelijk perfect bij mijn mooie Josh V jurkje. En ook het logo van Josh is een pistool. Leuk subtiel terugkomend detail lijkt me zo.  armbandjesterEn, hoe kan het ook anders, dit sterrenarmbandje. Ik heb een kleine sterrentik, maar daar zit ik niet mee hoor.

Ik merk trouwens dat ik de laatste tijd steeds meer neig naar gouden of roségouden sieraden, in plaats van zilver. Ik vond het eerder altijd een beetje ordinair en niet bij me passen, maar nu vind ik het ontzettend leuk.

Ik vind de sieraden van Lott echt geweldig. Ze hebben eigenlijk niets in de collectie dat ik niet zou dragen. Oh! En het leuke is: onze mooie hippe koningin Maxima draagt ook sieraden van Lott. Dat maakt het ook weer een stukje specialer.

Neem eens een kijkje op de website van Lott: www.lottgioielli.com. Je vindt daar ook gelijk jouw dichtstbijzijnde verkoopadres. Wil je het online bestellen, kijk dan eens op www.jewelzenmore.nl

Hopelijk vonden jullie het leuk! Zou jij iets dragen van Lott?

Liefs,
Zusje

De foto’s komen van www.lottgioielli.com en www.jewelzenmore.nl

Laat een berichtje achter!

