Instagram: december en januari

Het eerste weekend van februari zit er weer op! Wauw, wat gaat het snel. Ongelofelijk. Vandaag heb ik voor jullie weer een selectie Instagramfoto´s en wel van de maanden december en januari!

instagramfullEigenlijk best gek, in deze post zit een beetje 2013 en een beetje 2014. Ben ik nog even 23 en ál even 24. December stond in het teken van veel werken, veel eten en feestdagen. Januari was vooral heel rustig en vierde ik mijn verjaardag.

 insta1Stilte voor de storm. Begin december. Ik vind het heerlijk om het ´s ochtends wakker te worden met een kop koffie op de bank. Het liefst in mijn Nel Veerkampje.
insta2Ik zette al vrij vroeg mijn kerstboom op. Deze kunnen jullie je vast nog wel herinneren! Ik vind hem nog steeds leuk, nu ik hem zo terug zie.
insta3December is cadeautjes. Cadeautjes is inpakken. Mega leuk met dat leuke papier en tape.
insta4Mijn Rihanna for Armani pak uit Italiè. Ik vind dit echt een geweldig pak, ik draag het graag, maar te weinig. Mijn nude sneakers aan mijn voeten en gaan. Ja, inderdaad, met plassen is het een beetje vreemd en lastig. Maar ach, wie mooi wil zijn…..
insta5Wie zegt dat breien suf is, leeft onder een steen. Breien is hipperdanhip. Vorige jaar ging ik al met breistokken aan de gang, dit jaar gebruikte ik gewoon mijn armen. Geeft een mooi vol effect aan je sjaal. Je bent maar een half uurtje bezig en zeg nou zelf… Het ziet ook best nog wel cool uit, zo met die wol om je armen.
insta6Time to relax. Met een maskertje van Dr. van der Hoog, Cosmopolitan en Bomb Cosmetics. Meer heb ik niet nodig!
insta7Kerstnagels!

insta8Van de kerstnagels naar nieuwjaar. Vuurwerk kijken op de brug in Maastricht is een absolute DO! Happy New Year!
insta9Bijkomen van een lange nieuwjaarsnacht!
insta10Cadeautjes! Kerst en verjaardag! Heel veel Bomb Cosmetics!
insta11

Nu mijn kerstslingers in de kerstdozen liggen, wil ik iets anders aan mijn muur, dus plakte ik met leuke tape kaarten en sterren aan mijn muur. De kaarten komen van de 50 50 store.
insta129 januari! Hiphiphurray! Ik ben 24!
insta13Dus dronk ik verjaardagskoffie en at ik verjaardagstaart bij Coffee Mundo! <3
insta14Verjaardagsieraden. Panterriem en horloge en mijn roségouden ring van Camps & Camps.
insta15Close up van de ring. Verjaardagscadeautje!
insta16Januari is de maand van water drinken, althans voor mij. Ik pimp mijn water graag met komkommer of kiwi.

insta17Een ander verjaardagscadeau was een etentje. Ik vond eten bij Mood in Eindhoven echt een ervaring. Ik heb nog nooit zo zo lekker gegeten!  Coquilles vooraf.

insta18Om vervolgens culinair te genieten van deze heerlijke sushiboot. Probeer echt een keer bij Mood te gaan eten in Eindhoven! Ik wil hoe dan ook nog een keer terug! Usine heeft er in ieder geval een concurrent bij.

insta19Tja, een dagje ouder he. Lekker relaxen met Cosmopolitan in een Bomb Cosmetics bad.

insta20Omdat ik nog niet genoeg sushi heb gehad! Gewoon nog een keer sushi eten.

insta21Thanks to Alyssa heb ik een voor mij nieuwe serie ontdekt. The Carrie Diaries. Ik wil haar haar, haar huidje en haar kleding.

insta22Lunchen in Eindhoven bij Plein 4. Love de quotes aan de muur. Leuke tent, waar je naast lunch, ook kunt dineren en ik geloof dat je er zelfs in de avonduren op stap kunt.

Dit waren mijn maanden in een notendopje.

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

4 thoughts on “Instagram: december en januari

  1. Heel zeker. Ik begin een trouwe volger te worden, geloof ik. Dat breien vind ik wel een enorme vondst. Helemaal te gek! Ik brei veel en van alles, maar met mijn armen?….. dat heb ik nog nooit gezien en.. eerlijk gezegd ben ik nogal vindingrijk myself…. echter dit is nog nooit bij me op gekomen. Ga ik uiteraard wel uitproberen. Leuk om een work-shop over te geven op de studiebegeleiding. Zin om mee te doen? Gr Philo

    • Hihi, dat vind ik echt heel leuk om te lezen! Ja, cool he! Ik heb het helaas niet zelf bedacht, maar vond het op YouTube. Zoek maar eens op Arm Knitting. Ik kan eigenlijk alleen maar rechtdoor breien, maar voor sjaals is dat prima, haha!

Laat een berichtje achter!

