Outfit: Eerste beetje lente

Het is pas begin februari, maar de zon schijnt soms al alsof het juni is. Dat maakt dat ik absoluut geen zin meer heb in mijn winterkleren, maar al snel grijp naar mijn gekleurde sieraden en kleding. Lente in februari, dat is een beetje de inspiratie voor deze outfit. IMG_6656Zoals je ziet, heb ik nog wel wat donkere kleuren aan, ik kan moeilijk nu al mijn perziktinten aan. Ik maak het wat zonniger door de geeltinten in mijn riem en shirt.

IMG_6661

De Nude Sneakers (van Prada) maken de outfit ook weer minder winters. I like.

IMG_6692

Ik draag de donkerronde broek van H&M, een denimblouse van Mango en daaronder een donkerrood shirt, met een uil. Dat zie je natuurlijk niet, maar ik vond het leuk om een beetje kleur uit te laten komen.

IMG_6667Ga ik naar buiten, dan gooi ik mijn zwart leren jasje van Mango erover. Mijn hallo-ik-woon-hierin oranje sjaal om and I’m good to go.

IMG_6668

outfitbeetjelenteUiteraard draag ik er ook nog wat matchende sieraden bij.

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

 

2 thoughts on “Outfit: Eerste beetje lente

Laat een berichtje achter!

