Outfit: Tapas

Ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer met fashion bezig ben en dat zie je ook wel iets meer terug op mijn blog. Ik vind het steeds leuker. Oké, ik heb het altijd leuk gevonden om er leuk uit te zien en de leukste stukken uit de winkels te scoren, maar de laatste tijd wordt dat meer en meer. Dus ook vandaag heb ik een outfit voor jullie. IMG_6894

Deze outfit droeg ik tijdens een avondje tapas eten en ik voelde me er heerlijk in!

Het lange paarse vest is van Vila (en kocht ik voor de helft van de prijs..) Het is een heel fijn, warm, wollen vest. En het is lang. Ik had nooit gedacht dat ik zo’n lang vest leuk zou vinden. Althans, leuk bij mij, met mijn lengte. Maar het bevalt me wel.  IMG_6898Onder het vest draag ik een zwart mouwloos topje, met een schattig kralenkraagje. Dit is van Eksept. (Op de een of andere manier moet ik altijd aan een eksteroog denken als ik dit merk zie staan, maar dat zal aan mij liggen). Het topje is doorschijnend en ik draag er een basic zwart topje onder.

Het leren broekje is ook van Eksept. Daarop draag ik mijn favoriete riem. Een beetje “too much” maar ik hou daarvan! IMG_6899Panty aan.(natuurlijk voordat ik mijn broekje aandeed! Mijn heerlijke zwarte korte laarsjes aan en gaan! IMG_6889Ik ben helemaal weg van mijn outfit en zal het zeker nog wel vaker zo dragen, al heb ik nog genoeg andere combinaties in mijn hoofd met ieder kledingstuk!

Liefs,
Zusje

10 thoughts on “Outfit: Tapas

  1. Echt een super leuke outfit Kylie, en wat staan die lange haren je mooi!! Heb me altijd afgevraagd hoe dat bij jou zou uitzien (dacht altijd al heel leuk), super!

Laat een berichtje achter!

