Instagramfoto’s februari en maart

Het is begin april en dat wil zeggen dat ik weer een reeks Instagramfoto’s heb geselecteerd die ik graag met jullie wil delen!

Naamloos

Wauw, was het in februari heel rustig, was het in maart een drukte van jewelste. Ineens had ik niet één baan, maar twee, en vlogen de dagen soms wel een beetje aan me voorbij. En hoe leuk ik het werken vind, wat kan ik genieten van een zondagochtend als deze, in bed met mijn laptop op schoot. Er fluiten vogeltjes buiten en zelfs het zonnetje schijnt. Snel typen, uit bed en hopelijk nog een beetje genieten van het weer.

Kijken jullie mee naar wat momentjes uit februari en maart?

 

ig1Toen ik er in januari achterkwam dat mijn bubbletea plekjes in Eindhoven er niet meer waren, was ik een beetje teleurgesteld, want waar moest ik nu dicht bij huis bubbletea drinken. Gelukkig ontdekte ik in Maastricht een plekje en kon ik genieten van een koude lychee bubbletea. Hmmm.

ig2Deze slippers kreeg ik als verjaardagscadeau. Laat die zomer maar komen!

ig3De face care van Bomb Cosmetics is echt de uitvinding van de eeuw. Mijn huid reageert er zo goed op. Het blijft een feest deze producten twee keer per dag te mogen gebruiken. Oh! En ze zijn ook nog eens fotogeniek.  ig4Ontbijten met muesli en aardbeitjes. Ik doe het niet vaak, maar af en toe vind ik het erg erg erg lekker.

ig5Ontspannen met Cosmopolitan en Bomb Cosmetics. Heerlijke avondactiviteit.

ig6Dit vest kocht ik in een klein winkeltje in Schinveld. Ik ben er helemaal weg van. Ik vind wel nog steeds op verschillende plekken haren, maar ach; wie mooi wil zijn…
ig7Koffie in de stad met Miss Dior.
ig8Hiep hoi! Ik heb een nieuwe baan en dus trakteerde ik mezelf op genietmomentjes van Bomb Cosmetics. Doet deze voorste jullie niet ook ontzettend aan de Troetelbeertjes denken?!
ig9Als aan het einde van de dag blijkt dat de spullen die je droeg en de producten die je gaat gebruiken best wel lekker matchen qua kleur.
ig10Lunch at the office. Hele goede belegde broodjes. Het eten ervan kostte wel wat energie,  maar was het waard!
ig11Ik kwam tijdens mijn grote voorjaarsschoonmaak allemaal documenten en schrijfsel tegen van de tijd dat ik nog actief dichtte en mijn bundel uitbracht. Heel leuk om terug te lezen en te zien. Ook wat mensen destijd over mij schreven en wat ik me helemaal niet kan herinneren. Ik ben er nog steeds wel een beetje trots op. Ik was 17 toen.
ig12Zon, blote benen en koffie. George Clooney is inside! ;-)
ig13Mijn ultieme weekendgevoel? Blote benen, dikke sokken (het liefst deze) boekjes, tutten en series op bed! Opladen tot 100%.
ig14Ik kocht eindelijk mijn eerste Lott. Gioielli armbandje en wat ben ik er blij mee. Het staat heel stoer, maar ook fijn en vrouwelijk. Het volgende armbandje van Lott. wordt er een met de “K” Die armbandjes zijn in het echt zo ontzettend mooi!

En met dit armbandje zijn we alweer aan het eind van dit artikeltje.

Hopelijk vonden jullie het leuk! Als jullie het goed vinden zoek ik nu een weg naar het ontbijt en naar het zonnetje!

Fijne zondag!
Liefs,
Zusje

One thought on “Instagramfoto’s februari en maart

Laat een berichtje achter!

