New in: Lott. gioielli

Eerder schreef ik er al eens over en jullie zagen het terugkomen in mijn vorige blogpost met foto’s uit februari en maart: Lott. gioielli. Ik ben zo blij met mijn armbandje dat ik er een artikeltje over wilde schrijven.

IMG_7136 (Small)

Ik heb het natuurlijk over mijn gold-plated armbandje met een “golden gun”. Ik voel me stiekem wel een beetje een Bond-girl wanneer ik dit draag!

IMG_7135 (Small)De sieraden van Lott. komen in een klein zakje. Praktisch en beschermend? Neh! Origineel en leuk? JA! Het is zeker weer eens iets anders dan het kleine plastic doosje met schuimkussentje, al zou ik mijn armbandje niet zo snel bewaren in dit zakje. Het zakje zelf bewaar ik wel, want het heeft een heel hoog vind-ik-leuk gehalte.

IMG_7123 (Small)Iedere keer als ik het armbandje zie word ik blij. Ik vind het zo leuk, origineel, stoer en toch heel vrouwelijk! En ik heb niet eens iets met geweren en wapens. Zelfs niet met die carnavalspistooltjes, al heb ik eigenlijk ook helemaal niets met carnaval.. Ik dwaal af. Anyhow, ondanks dat ik dus niets met geweren en pistolen heb, vind ik dit dan wel weer heel erg leuk….En! Het matcht zo lekker met mijn jurkje van Josh V. Dat heeft en klein gouden embleem aan de voorkant met een pistooltje. I like!

Ik droeg nooit alleen maar één fijn armbandje om mijn pols. Meestal bedekte ik mijn polsen met stapels armbandjes, omdat ik dat leuker vond dan een klein armbandje, maar met dit pistooltje maak je al zo’n statement dat je absoluut niet meer nodig hebt. Daarnaast zou dat ook mega zonde zijn.

Jullie begrijpen, ik ben dol op dit armbandje!

Hopelijk vonden jullie het leuk! Kennen jullie de sieraden van Lott. gioielli al? Ik weet dat onze mooie koningin Maxima ook sieraden van Lott. draagt. Des te cooler dus!

Liefs,
Zusje

Laat een berichtje achter!

