Love Loavies

Loavies. Wat een fijne webshop! Met steeds meer regelmaat (dat valt eigenlijk ook best wel mee) komt de postbode pakketjes brengen met een mooi zwart hart. Ook twee weken geleden stond er bij thuiskomt een hele grote doos te wachten.

IMG_7139 (Small)

Ditmaal bestelde ik een tas en “sunnies” zoals Loavies dat zo leuk noemt. Ik ben ontzettend blij met mijn aankopen en dus deel ik ze graag met jullie!

Deze coole zonnebril heeft blauwe spiegel glazen en staat best wel cool;-) Ik vind hem net weer iets specialer dan de “normale” piloten bril met bruine glazen. IMG_7094 (Small)Op de foto kleuren de glazen iets donkerder, in het echt zijn de glazen iets feller van kleur.  IMG_7089 (Small)

En mijn tas. Mijn nieuwe pareltje. Ik ben er zooooo ontzettend blij mee. Ik vind het echt een hippe frisse lentetas, die je nog vaak aan mijn arm zult spotten. IMG_7114 (Small)Het is een mooie beige tas met gouden details, die je op de foto helaas niet zo goed ziet.  De tas is op verschillende manieren te dragen. Je kunt hem fijn in je hand houden, om je arm hangen en er komt ook een hengsel bij, zodat je hem heel praktisch om kunt hangen als je hem even zat bent.  IMG_7132 (Small)

IMG_7119 (Small)De binnenkant van de tas is flitsend. Een heerlijke felle blauwe kleur. (Tiffany-blue zou mijn zus zeggen) IMG_7120 (Small)

De tas heeft een ander formaat dan dat ik normaal heb. Meestal lijken mijn tassen een dubbele bodem te hebben, zoveel kan mee. In deze tas passen met gemak mijn agenda, beurs, telefoon, lunch, een flesje water en een make-up tasje, that’s it. En dat is prima, want eerlijk, meer heb ik vaak niet nodig!  (En anders gewoon een beetje proppen, kan de tas best aan)

Loavies is echt een hele fijne webshop. Ze leveren snel; vaak heb je je bestelling de volgende dag al binnen en anders de dag daarna én “what you see is what you get” en dat is heel fijn om teleurstellingen te voorkomen.  Leuk ook om te zien dat Loavies steeds meer bekendheid krijgt. Ik zie het steeds meer terugkomen, vaak op blogs en Social Media. Leuk!

Hopelijk vonden jullie het leuk! Shoppen jullie wel eens bij Loavies?

Liefs,
Zusje

3 thoughts on “Love Loavies

Laat een berichtje achter!

