Little Hotties

Raad eens! Ik heb weer een artikel over Bomb Cosmetics (begint het al te vervelen?) maar ditmaal gaat het niet over bad-, gezicht-, of lichaamsproducten, maar over Little Hotties. Leuke kleine waxmelts in verschillende geuren, kleuren en vormen! Hoe leuk!

IMG_7027 (Small)Little Hotties smelt je in een oliebrandertje. Ze raden aan om er 3 of 4 samen te branden. Je kunt 3/4 dezelfde geuren branden of 3/4 verschillende om zo je eigen huisgeur te creëren. De meeste mensen branden met name in de winter dit soort melts. Ik vind dat het op een zomeravond ook prima kan. Zekers als je een fruitige of frisse geur kiest.

Ik vind het dan ook weer erg leuk dat de Little Hotties onderdeel zijn van Bomb Cosmetics. De little Hotties hebben bij mij dan ook wel een streepje voor. Misschien niet heel eerlijk, maar wel waar!

IMG_7031 (Small)Je kunt geuren mix-and-matchen, zoals hierboven. Dit is bijvoorbeeld Orange,  Lavender, Lime en Sandelwood. (Als ik me niet vergis).IMG_7030 (Small)Of je kiest voor één geur. Dit is Raspberry. Ik vind dat je ook makkelijk één of twee Hotties kunt branden.  IMG_7029 (Small)En mijn favoriet: Linen. Ik hou van de geur van fris gewassen wasgoed. De linnengeur doet je daar echt aan denken. Frisse was, die buiten hangt te drogen. Hmmm.. IMG_7033 (Small)De Little Hotties ruiken heel sterk. Zelfs wanneer je ze ter decoratie neerlegt op een leuk schaaltje ruik je ze al goed. Eenmaal in de brander geurt je hele huis naar jouw Little Hotties naar keuze.  Little Hotties (Small)Dit is een klein doosje, waarin 10 Little Hotties gaan. Kosten: 3,95. Ik vind het echt te gek, want je hebt er zo lang plezier van. Leuk dat je ook op het doosje jouw eigen “recept” kunt schrijven. Je kunt dus opschrijven welke geuren je hebt gekozen (slimme tip; ik deed het niet en weet niet meer helemaal zeker welke geuren ik heb gekozen) maar je kunt ook opschrijven welke geuren jij samen wilt gaan smelten voor jouw eigen persoonlijke geur. Ach, ik vind het echt heel leuk.

De Little Hotties zijn trouwens veel makkelijker verkrijgbaar dan alle andere producten van Bomb Cosmetics. Heel veel interieurzaakjes verkopen Little Hotties. Zo ook Zen in Schinveld en Maison la Rêve in Sittard. Ook de 5050 Store in Maastricht verkoopt ze! Kijk eens online bij Sajovi voor jouw dichtstbijzijnde verkooppunt!

Hopelijk vonden jullie het leuk! Kennen jullie de Little Hotties al?

Liefs,
Zusje

 

Laat een berichtje achter!

