Pasen!

Het is Pasen en dat wil zeggen: vroeg op, in je pyjama op je blote voeten buiten de door de paashaas verstopte eieren zoeken en daarna genieten van een heerlijk ontbijt, brunch, lunch en diner. Ongeveer. Aan het paasontbijt is een pyjama wel geoorloofd, eigenlijk wel een beetje verplicht, maar overdag wil je er vast toch wel een beetje op je paasbest uitzien. Ik heb een leuke Paasoutfittip voor je! En nee, het is niet het pak met oren!IMG_6711

Pasen is voor mij kleur. Zachte en felle kleuren bij elkaar. Dat laat ik in deze outfit ook terugkomen.

Ik ben dol op deze blouse. Helaas is hij bij de laatste keer wassen lichtblauw geworden. Ik baal als een stekker, alhoewel hij in het lichtblauw ook wel leuk is! De (toen nog) beige/ gebroken witte blouse heeft een heleboel gekleurde sterretjes. Het maakt de blouse heel speels en vrolijk. The way I like it! Over mijn blouse draag ik, zoals je ziet, een knalroze vest. Matcht leuk met de roze kleur van de sterretjes.

IMG_6698Ook draag ik blauwe oorbellen in de vorm van een ei, of omgekeerde paashaasoren, het is maar hoe je het bekijkt! Daarbij draag ik mijn favoriete jeans met een roze riempje.  IMG_6705En om het geheel nog iets kleurrijker te maken een blauw armbandje van Ti Sento met bijhorende ring, die je helaas niet kunt zien.IMG_6714

Zowel de blouse, de broek en het vest komen van Mango. Het riempje is van Primark en de schoenen van Prada. Uiteraard draag ik mijn haar in een vlecht!

Wat draag jij met Pasen? Laat het me weten! Ik kan altijd inspiratie gebruiken.

Geniet van jullie paasweekend!

Liefs,
Zusje

 

Laat een berichtje achter!

