Bombata laptop tas

Voor mijn werk sjouw ik bijna dagelijks met een laptop. Uiteraard bestaan er laptoptassen, die soms zelfs standaard bij je laptop komen. Heel fijn natuurlijk, want zo hoef je geen (of weinig) geld te besteden aan een beschermende tas. Helaas zijn deze tassen gewoon niet zo hip (ik vind ze soms zelfs een beetje onpraktisch)  en aangezien mijn laptop wat kilometers maakt, wil hij die kilometers ook goed voor de dag komen. De tassen van Bombata zijn daar erg geschikt voor.

IMG_7361 (Medium) Het duurde even voordat ik bij Bombata uitkwam, maar ik was wel gelijk verkocht. De tassen zien er heel stevig en mooi uit. Dus besloot ik er een te bestellen. Een cognac-kleurige.

Deze stevige laptoptas is geschikt voor een 17 inch laptop. Ik heb daarbij ook nog eens geluk dat zowel mijn eigen laptop als mijn werk laptop 17 inch zijn. Zo passen beide laptops er perfect in. (Nee, niet allebei tegelijk!)

De buitenkant van de tas is kunstleer en de handvatten van siliconen. Er lijken een soort platen in te tas verwerkt te zijn, die een soort “case” vormen.

IMG_7357 (Medium)Naast dat je laptop er veilig en stevig in past, is er genoeg ruimte voor andere spullen. (En dat is een must voor ons vrouwen!). Je agenda, telefoon, pennen, notitieblok en boekwerken passen er makkelijk in. Oke, waarschijnlijk geen stapel studieboeken, maar twee of drie neem je met gemak mee.

Vind je het niet prettig je laptoptas in je hand te houden, dan klik je gewoon de schouderriem aan te tas. Ideaal!

IMG_7354 (Medium)Ik ben erg blij met deze mooie, hippe laptoptas. Hij vervoert mijn laptop in stijl, maar beschermt hem ook nog eens goed. (Een beetje zoals een beroemdheid in een limo met bodyguard)

Ben jij dus nog op zoek naar een fijne laptoptas, dan raad ik je zeker aan een kijkje te nemen bij Bombata. Je kunt ze direct via de site bestellen, maar ook Bol.com verkoopt ze. De tassen komen in allerlei verschillende kleuren en groottes. Ze hebben zelfs dit soort tasjes voor je tablet.

Wat voor een tas beschermt jouw laptop?

Liefs,
Zusje

 

Laat een berichtje achter!

