Outfit Koningsdag: Royal Blue

Koningsdag. Voor velen een ultieme dag om jezelf eens koninklijk op te doffen. Oranje, rood-wit-blauw, rood, wit, blauw of alles samen. Het kan allemaal. Je kunt er een waar verkleedpartijtje van maken, dat heel leuk kan zijn. Je kunt er ook voor kiezen het iets rustiger te houden. Vandaag laat ik je een outfit zien waarmee je er koninklijk uit kunt zien op deze feestdag!

IMG_7284 (Medium)Oftewel, in deze heerlijke jumpsuit. Oh, how I love this one!

De jumpsuit heeft een print die me een klein beetje doet denken aan tie-dye, in verschillende kleuren blauw en wit. Hij heeft korte mouwtjes en een aantrekkoord rond mijn middel. Door dit koord aan te trekken lijk je in ieder geval niet op een zak aardappelen. IMG_7286 (Medium)Achter maak je de jumpsuit dicht met vier knoopjes. Hij valt een beetje open, dat maakt hem weer iets aparter.

IMG_7295

Heb je het fris. Dan draag je er een donkerblauw vestje over. Staat enig én warm! Nude pumps aan and you are ready to go!

IMG_7283 (Medium)Ik draag mijn haar in een leuk klein, maar koninklijk knotje.

De jumpsuit is van van VILA, het vestje van WE en de schoenen kocht ik een aantal jaren geleden bij Van Dalen.

Wat dragen jullie op deze zonnige koningsdag?

Liefs,
Zusje

 

Laat een berichtje achter!

