Outfit: Fluffy Blogger

Over de top. Soms past het helemaal niet bij en soms zo goed. Ik merk dat ik het de laatste tijd erg leuk vind om grenzen op te zoeken als het om mode gaat. Nee, grenzen is misschien het verkeerde woord. Iets meer te durven, dat is het meer, want waarom zou ik iets niet dragen wanneer ik het juist wel heel erg leuk vind! Zo ook met dit geweldige fluffy blauwe vest.

IMG_7278 (Medium)Noem het Pino, noem het het blauwe monster van Monsters & co. Ik vind het fantastisch. Stiekem voel ik me een echte Fashionista met dit vest.

Ik kwam het vest al een hele tijd geleden tegen. Ik zag, ik deed het aan en wilde het het liefst niet meer uit doen. Nooit meer! Naast dat het lekker warm is, is het ook zacht en gewoon heel erg, tja, te gek.  Het is van Nora.Z. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit van Nora.Z. gehoord had. IMG_7274Onder het vest draag ik een “Blogger” shirt van Lost&FoundCollection. Een toffe webshop met kleding. Zeker eens een kijkje nemen. Ik draag, wederom, mijn favoriete jeans van Mango en mijn Converse All Stars. Laag in mintgroen. Ik vind het overigens altijd vreemd om mintgroen te zeggen, want ik vind de kleur meer blauw. Hebben jullie dat ook?
IMG_7275De zonnebril komt van Loavies en de ketting komt uit een klein kledingwinkeltje. Waar ik het vest ook kocht, trouwens.  IMG_7273Ik ben gek op dit vest, ik draag het echt te weinig. Dat komt denk ik vooral, omdat het vest in het begin nogal wat “haren”(lees: stoffe draadjes) verloor. Gelukkig wordt dat steeds minder.
Note to self: dragen dit vest, nu kan het nog!

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

2 thoughts on “Outfit: Fluffy Blogger

Laat een berichtje achter!

