Beauty Tag: Would You Rather

De Would You Rather Beauty Tag. Ik zag hem hier en daar al eens voorbij komen en vond de vragen eigenlijk wel leuk, dus besloot ik deze Tag over te nemen op mijn blog.

Tell the truth and run

Bron:We Heart It

Ik vind het altijd moeilijk om te kiezen, behalve als een keuze friet is. Dan is het altijd friet! Maar daarom des te leuker om deze vragen te beantwoorden. Het zijn er maar 10, dus het zal niet veel van mijn leven kosten.

 

1. Slordig haar en mooie make-up óf mooi haar en geen make-up?
Daar begint het al! Wat zou ik willen. Ik denk dat ik dan toch kies voor slordig haar en mooie make-up, mijn haar zit namelijk altijd wel een beetje messy. In de zomer kies ik misschien toch wel sneller voor mooi haar en geen make-up, want dan heb ik (hopelijk) een mooi gebruind huidje en is  make-up voor mij minder nodig. Dan volstaat een mooi kapsel al. Is dit kiezen genoeg?

2. Zou je liever je wenkbrauwen afscheren óf je wimperhaartjes er uit trekken?
Oke, dit vind ik dan helemaal niet moeilijk. Ik scheer liever mijn wenkbrauwen af. Serieus! Alleen het idee al dat ik winperhaartjes uittrek, jakkiebah! Wenkbrauwen kan ik daarnaast altijd nog wel bijtekenen, met wimpers gaat dat zo lastig. Ja nepwimpers, maar toch. Nee, laat mij mijn wenkbrauwen maar afscheren.

3. Wil je de rest van leven alleen nog maar bij MAC shoppen, óf liever bij Sephora?
Ohno! Ik zou alleen bij MAC blijen shoppen voor hun lipsticks, die zijn voor mij echt het best. Maar als ik echt moet kiezen tussen deze twee kies ik toch voor Sephora. Ik ben dol op Urban Decay en dat verkopen ze daar en verder is er net iets meer keuze in verschillende merken en producten. Daarbij is het ook veiliger. MAC is té makkelijk bereikbaar, voor Sephora moet ik tegenwoordig iets meer moeite doen, aangezien ze geen shops meer hebben in Nederland.

4. De lipgloss/lipliner look óf een eighties permanentje?
Allebei echt afzichtelijk, maar dan zou ik toch voor het eighties permanentje, maar dat is puur omdat ik de liplinerlook echt niks voor mij vind. Een ontploft permanentje kan ik nog enigszins een beetje temmen met een leuk haarbandje en het eventueel vaststeken.IMG_5152

5. Liever een duidelijke foundation rand op je gezicht, óf te heftig aangebrachte blush?
Oh deze is makkelijk! Absoluut té heftig aangebrachte blush, omdat ik daar stiekem wel een beetje fan van ben!

6. MC Hammer pants óf fietsbroekje?
Een MC Hammer pants. Dat kan met een wit shirtje en de juiste sandaaltjes superleuk zijn! En ik doe niet aan fietsen, niet echt in ieder geval.

7. Liever een te oranje mislukte spraytan óf tan lines die je niet kunt bedekken?
Het brengt je allebei in gênante, maar hilarische situaties. Ik zie mezelf al binnenkomen bij vriendinnen of collega’s. Maar als ik dan toch voor schut moet staan dan het liefst met tan lines die je niet kunt bedekken. Dan ga ik morgen toch gewoon weer in de zon liggen. Trekt wel weer bij!

8. Liever een slecht kapsel óf een lelijke haarkleur?
Gjegh! weer zo een. Ik ga voor een lelijke haarkleur, dat heb je namelijk sneller bijgewerkt dan een lelijk kapsel. Oh man! Ik zie de verknipte lokken al voor me!

9. YouTube weg óf Twitter weg?
Hmm.. Ik kijk het ’s avonds graag YouTube filmpjes, maar ben zelf actiever op Twitter. Dan mag YouTube van mij weg.

10. Zou je liever je make-up kwasten voor altijd opgeven, óf mascara?
Allebei niet! Afblijven. Ik heb de neiging om te zeggen dat ik mascara op zou geven, maar dat is puur omdat ik mijn kwasten zo leuk en fijn vind. Maar ik ga nooit zonder mascara de deur uit, oke, bijna nooit, en mijn kwasten kan ik wel laten liggen. Oke, ik hou mijn mascara en geef mijn geliefde kwasten op. Ik verzin wel een andere manier voor het aanbrengen van mijn make-up. Misschien met mijn haarpunten, die hebben toch al een lelijke kleur!

Zo! Pfew! Voorlopig even af van keuzes maken. Dit zijn mijn antwoorden! Het viel eigenlijk best wel mee!

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!

Liefs,
Zusje

 

Laat een berichtje achter!

