Drink Inspiration Magazine

Het Food Inspiration Magazine, één van mijn eerste artikelen ging over dit digitale tijdschrift. Nu, alweer zo’n twee jaar later, surf ik nog steeds naar Food Inspiration en lees ik nog steeds het Magazine. Ik kom er niet meer iedere dag, maar zeker wel een aantal keren per week. Wanneer ik iets (specifieks) wil weten op het gebied van hospitality, food, drinks, gastronomie of leuke concepten surf ik eerst naar Food Inspiration.

DIM Ongeveer een jaar geleden ontstond ook het Drink Inspiration Magazine. Het Food Inspiration Magazine, maar dan een beetje in mini-vorm en gericht op dranken. Gek genoeg ontdekte ik het pas een paar maanden geleden, en van de laatste editie werd ik weer zo blij, dat ik besloot dit toch even met jullie te delen. Geen lange teksten, maar gewoon de link, zodat jullie zelf kunnen ontdekken hoe leuk dit magazine is!

Bij iedere bladzijde die ik “omsloeg” kreeg ik steeds een beetje meer zin in de zomer. Het erge is dat toen ik het magazine doornam, het buiten keihard regende. Nou, dat is een domper. Gelukkig gaat het nu de goede kant op en kunnen de frisse, leuk gekleurde drankjes weer de (terras)tafels op. Ik heb zin om zelf drankjes je te maken en te ontdekken, om op vakantie te gaan en om in de zon buiten te zitten met een koudkoudkoud drankje. En nee, dat hoeft niet per se alcoholisch te zijn, al kan dat op vrijdagmiddag heerlijk zijn.

Klik hier om het 6e Drink Inspiration Magazine te lezen!
Via het huisje dat je aan de linkerkant vindt, ga je naar de “Homepagina” en daar zijn alle andere edities ook te lezen.

DIM1

 

Kennen jullie het Drink Inspiration Magazine al? Heb jij ook zo’n zin in de zomer na het lezen van dit tijdschrift?

Liefs,
Zusje

2 thoughts on “Drink Inspiration Magazine

  1. Leuk en lekkere sounds op de achtergrond.. Jammer dat deze niet door blijven gaan naarmate je doorklikt.. ZIN IN ZOMER…. Hihi..

Laat een berichtje achter!

