Instagram april & mei

Het is alweer juni! Wauw! Wat gaat dat snel. De afgelopen twee maanden zijn voorbij gevlogen en uiteraard heb ik Instagram weer met plezier gebruikt!Naamloos

 

Het waren twee maanden van heel mooi weer en slecht weer. Van veel werken, maar ook leuke dingen doen en genieten. Kijken jullie mee?

ig1April begon zonnig! Tijd voor een nieuwe zonnebril dus en wanneer het kan buiten genieten van de zon!

ig2Ik drink EINDELIJK meer water. Ik dronk überhaupt te weinig en net iets te vaak frisdrank. Water is net zo lekker en beter voor mijn huid! Ik vind het altijd leuk om te zien dat mijn nagels matchen bij een voorwerp dat ik in mijn handen heb.

ig3In april van het ook De Dag Van De Bril. Natuurlijk droeg ik die dag ook mijn bril voor een #brilfie.

ig4Lazy Sunday Afternoon. Die zijn het fijnst. Fijn eten, fijne wijn en fijn gezelschap! ig5Hmmm. Genieten met een hoofdletter.

ig6Bubble Tea! Af en toe moet dat kunnen! Dit is Mango Tea met Mango Bubbles.

ig7Dit kreeg ik van mijn zus! Lief he!

ig8In mei was het weer tijd voor de kapper!  ig9En wat doe je met een nieuwe coupe! Precies! Shoppen. En waar kan dat beter dan in Eindhoven!

ig10Buit!

ig11

ig12Sinds een paar weken eet ik het ’s ochtends havermout met amandelmelk. Ik vind het heerlijk. Meestal doe ik er wat banaan bij en ander fruit dat er in huis is. Een paar gojibesjes en mijn dag kan beginnen!

ig13En af en toe een tarwegras smoothie voor wat extra energie!

Kort en krachtig waren dit mijn afgelopen twee maanden. Een beetje.
Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

Laat een berichtje achter!

