Something old, something new

Something old, something new. Helaas niets something borrowed, maar wel something blue. Nee, ik ga niet trouwen, maar ik heb wel weer een outfitpost voor jullie. Dit keer is het thema Something Old, Something New.

IMG_7540 (Medium)Kijken jullie mee?

Mijn oude witte(nouja..wit…Je kent het) All Stars hebben het een aantal weken geleden echt opgegeven. Ik kan ze in ieder geval met goed fatsoen niet meer aan. Dus besloot ik om na heeeeeel wat jaren plezier gehad te hebben van mijn halfhoge witte All Stars nieuwe te halen, maar dan wel lage. Deze wil ik wel graag wit houden. Ik vind dat iedereen een paar witte gympies in zijn kast moet hebben, ze passen echt overal bij. (Ik draag ze zelfs onder een chique kokerrok)

Ik kan geen afstand doen van de kapotte All Stars, dus die kan ik goed dragen op plekken waarvan ik weet dat de schoenen vies kunnen worden. Eigenlijk ideaal. Je komt toch hip voor de dag, maar het mag wel vies of kapot.

Ik ging eigenlijk voor de “normale” witte, maar ze zijn mega populair en haast overal uitverkocht. In de laatste winkel waar ik kwam hadden ze ze ook niet meer, wel hadden ze witte lage gympjes, maar dan met een piepklein motiefje. Daar werd ik eigenlijk ook wel blij van. De schoentjes zijn op een aantal plaatsen dus een beetje opengewerkt. Je ziet daar bijna niets van, maar geeft toch net dat beetje meer.
IMG_7535 (Medium)Bij nieuwe schoenen hoort een nieuwe outfit, maar omdat ik de schoenen al kocht, besloot ik te gaan shoppen in mijn eigen kledingkast. En ik slaagde voor mijn shopmissie. Ik vond twee stukken die ik al veel te lang niet meer heb gedragen. Het grappige van beide kledingstukken is dat ik ze nooit zo goed wist te combineren. En! Ze lijken wel voor elkaar gemaakt.

Ik vond een haltertop van Ralph Lauren. Deze heb ik misschien wel al bijna 10 jaar. In ieder geval echt al heel lang. Volgens mij komt deze top uit de tijd dat ik in een van mijn eerste jaren van de middelbare school zat. Jikes! Het is een donkerblauwe gehaakte top. Aan de voorkant is de top gevoerd, aan de achterkant lekker luchtig open. Ik vind vooral de fijne touwtjes om mijn nek erg mooi. Ik zie de laatste tijd veel van dit soort tops, dus ik ben blij dat ik deze nog heb. Hoe het kan vraag ik me echt af, want veel kledingstukken uit die tijd heb ik niet meer, of passen niet meer. Een goed onderbuikgevoel misschien?

IMG_7538 (Medium)Daarbij vond ik mijn baggy “boyfriend” jeans van een paar jaar geleden. Ondanks dat ik deze broek heel gaaf vind, droeg ik hem haast nooit. Op deze manier vind ik deze stoere jeans zelfs wel sexy. Ik rolde de pijpen op, omdat ik de broek zo nog net iets vrouwelijker vind. Ik twijfelde nog of ik een riem zou dragen, maar ik vind de outfit in zijn eenvoud juist zo leuk. IMG_7539 (Medium)De sieraden houd ik rustig, gewoon zilveren ringen en mijn LOTT. kettinkje.

Ik ben erg erg blij met mijn schoenen en met mijn herontdekte kledingstukken.

Wat vinden jullie van deze outfit?

Liefs,
Zusje

Laat een berichtje achter!

