Outfit: Zomer maxidress

Terwijl de regen buiten met bakken uit de hemel komt vallen, kan ik alleen maar denken aan zon en buiten zijn in fleurige frisse zomerjurkjes. Deze regen weerhoudt mij er dan ook niet van om vandaag een outfitpost te plaatsen met een zonnige maxidress in de hoofdrol. IMG_7430 (Medium)

Ik vind maxijurken al heel lang erg leuk, maar telkens als ik er een paste, vond ik het bij mijzelf gewoon niet leuk. Nu ik weet welk soort jurk bij mijn lichaam past, wil ik er eigenlijk alleen maar meer en meer. Kijken jullie mee?

Deze jurk kocht ik bij de Primark. Ja. Ik paste hem op aanraden van mijn moeder, want zelf zag ik het niet zitten om de zoveelste maxidress aan te trekken en tot de conclusie te komen dat het wéér niets is. Ik ben vrij lang en wanneer ik dan niet de juiste jurk draag is het gewoon niks. Maxidresses in één kleur kan ik echt niet aan, maar een printje doet het goed. Dat breekt de lengte iets meer. Dus toen ik dit leuke printje aan zag, kon ik niets anders dan naar de kassa lopen.  IMG_7422 (Medium)De jurk heeft voor mij de perfecte lengte. Ik vind de neklijn heel mooi en ook de mouwtjes geven net dat beetje meer. Het riempje komt bij de jurk, maar ik wil dat denk ik vervangen.  Het schattige hoedje met bloempjes komt ook van de Primark. De sandaaltjes die ik draag kocht ik vorig jaar. Ik weet helaas alleen niet meer waar. Sorry!IMG_7429 (Medium)Ik droeg de jurk naar een verjaardag en omdat het heerlijk weer was konden we lekker buiten zitten. Een perfecte buitenverjaardagjurk als je het mij vraagt.  IMG_7432 (Medium)Oh! Ik heb nu alweer zin om deze jurk te gaan dragen. Laat het maar snel weer zonnig weer worden.  IMG_7435 (Medium)De tas en de zonnebril komen beiden van Loavies.com (één van mijn favoriete webshops) Armbandjes zijn van Ti Sento, Hema en wat cadeautjes.  IMG_7447 (Medium)De nagellak die ik draag is van Essie: Lilacism.

Ik ben geen grote Primarkfan, maar af en toe kom ik er wel iets tegen dat ik leuk vind. Zoals deze jurk en hoed. Helaas ben ik de prijzen even kwijt, maar ik denk dat je je er wel een voorstelling van kunt maken als je de andere prijzen van Primark kent!

Draag jij graag maxijurken?

Liefs,
Zusje

3 thoughts on “Outfit: Zomer maxidress

Laat een berichtje achter!

