Bomb Cosmetics Chill Pills

Chill pills. Mijn eerste gedachte ging niet gelijk naar een badproduct, maar toch is het zo. Dus nee, geen gekke dingen om te slikken, wel om van te genieten. Ik kwam een tijdje terug deze Chill Pills tegen bij Zen. Ik hoorde er al eens eerder over en wilde ze graag proberen. Vinden jullie ze ook niet superschattig.IMG_7691 (Medium)

Chill Pills zijn kleine bruisballen. Er bestaan verschillende vormen en geuren en zijn eigenlijk gemaakt om te combineren. De roze kleur heeft een zoete geur.

IMG_7694 (Medium)Helaas had het winkeltje alleen deze roze balletjes. Ik zag op de website van Bomb dat ze onder anderen ook een citrusgeur hebben (I Want!) maar ook bloemig. Voor ieder wat wils lijkt me. En je kunt zo ook heel makkelijk je eigen favoriete geurencombinatie maken en is dat niet wat we tegenwoordig allemaal graag willen. Op maat gemaakte geurtjes. Leuk dat Bomb daar met deze bruisballen op inspeelt. En de naam: ik vind Chill Pills echt een leuke naam.

Verder zijn de bruisballetjes zoals ik verwachtte. Ze bruisen in bad en maken mijn huid heerlijk zacht, zoals ik het ken van Bomb. Heerlijk dus.

Ik bewaar de bruisballen in een lege scrubpot, zodat ze niet zacht worden. Je kunt twee of drie bruisballen in één bad doen, of één in bijvoorbeeld een voetenbadje. De Chill Pills zijn ook heel leuk om cadeau te doen in een glazen pot. Doe er dan wel even een briefje bij;-)

Kennen jullie de Chill Pills al?

Liefs,
Zusje

2 thoughts on “Bomb Cosmetics Chill Pills

Laat een berichtje achter!

