Instagram: juni en juli

Oeh! Failure! Ik wil mijn Instagrampost altijd in de eerste week van de maand doen, ondertussen is het alweer halverwege augustus. Ik geef mijn vakantie maar de schuld. Ondanks dat de post iets later is dan normaal, vind ik het toch heel erg leuk om weer wat Instagramfoto’s met jullie te delen.

instaallJuni en juli waren echt heerlijke maanden. Wat hebben we heerlijk weer gehad en wat is de aanloop naar een vakantieperiode toch fijn. Ookal heb ikzelf niet eens zo heel veel vakantie. Ik heb genoten van heerlijk eten, buiten zitten en rust. Ik ging zelfs de laatste dagen van juli een weekje op vakantie. Let’s start! INSTA$Warm weer = aperol. Heerlijk. Dit vind ik zulke fijne avonden. Lekker buiten eten en dan nog lang kunnen natafelen met een drankje. Dat zijn de fijnste avonden van het jaar, en dan zit je gewoon lekker in je achtertuin.

insta1Ik maakte de heerlijkste oreotoetjes. Hoe je ze maakt? Klik hier!
insta2Uit het werk komen, eten en dan nog een wandeling kunnen maken. Hoofd leegmaken en genieten. Fijne momenten.
insta3Mama maakt echt de lekkerste taco’s! En die aten we buiten op!
Insta5Eten bij onze favoriete Mexicaan. Ze serveren de gerechten nu op een “Tapasmanier”. Ik weet nog niet helemaal wat ik er van vind.
Insta6Drankjes in leuke oude kroegjes.

Insta7En echte Tapas in Eindhoven.
insta8Buiten bloggen. Het is toch heerlijk dat in deze tijd van het jaar zoveel buiten kan.
Insta9De oude typemachine waar ik nog steeds heel blij mee ben. Mocht mijn laptop ooit kapot gaan, kan ik toch blijven bloggen, hihi!
Insta10Selfiesunday! Nog steeds (na een jaar) draag ik deze oorbellen zo graag. Ze zijn van Camps & Camps.
Insta11Happy thought and happy drinks.
Insta12En weer eten in Eindhoven. Mijn leven is zwaar.
Insta13Toetjes in Eindhoven. Een echte chocoladehemel.
Insta14En toetjes in Sittard. Een toetje met gember en peper. Heeeeerlijk!
Insta15Ik vind mijn bekers van de Blokker zo leuk. En ik merk dat ik meer drink, wanneer ik uit deze bekers drink. Vooral wanneer ik ze vul met fruit etc. Je vult ze heel makkelijk bij met water en hebt de hele dag een verfrissend drankje. Af en toe was ijsblokjes en klaar is Kees.
Insta16Koffieijsblokjes in Vanille Soja melk. Echt Jummie!
Insta17Borrelen na mijn vlucht. Warm en vooral lekker welkom!
Insta18Snoepjes op de markt. Enig toch?!

 

Zo, dit was alweer mijn selectie foto’s van juni en juli. Het waren heerlijke zonnige maanden en bij het zien van deze foto’s word ik helemaal blij. Fijne tijden! Op naar nog meer leuke maanden!

Mijn Instagramaccount: Eenzusje

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

 

 

kdbfskf

Laat een berichtje achter!

