Outfit: Shoppen bij The Mall

Shoppen. Dat is toch iets wat we bijna allemaal graag doen!? Op zoek naar de leukste kleding, cosmetica of woonaccessoires. En terwijl we dit doen, willen we er ook nog eens om door een ringetje te halen uit zien.

IMG_8025 (Medium)

Kijken jullie mee naar de outfit die ik droeg tijdens een shopsessie bij The Mall?


IMG_8004 (Medium)Zowel de broek als het blousje komen van de Primark. Mijn schoenen zijn van Clarks en ik draag een armband met munten van Dyrberg/Kern. Mijn zonnebril komt van de HEMA en mijn tas is van Michael Kors. De tas past er niet helemaal bij, maar je kent het: het is nieuw dus wil ik hem vandaag mee. Daarbij moet ik eerlijk bekennen dat ik er vaak ook niet zo op let of mijn tas daadwerkelijk bij mijn outfit past. Soms wel, soms niet. Het stoort mij in ieder geval niet zo! Matchen jullie eigenlijk je tas altijd bij je outfit?

IMG_8017 (Medium)

De broek heeft een hoge taille met een semi-elastieken band en gaat vanaf daar recht naar beneden. Hij is vrij wijd en lang, (ik vind dus wel dat er hakken onder moeten) maar heerlijk om in de zomer te dragen. De broek heeft een zwart-witte visgraatprint. Het pastelgele blousje heb ik in mijn broek gestopt en daardoor poft het een beetje.

Ik ben zelf echt dol op deze outfit. Heel zomers en luchtig, maar met een vestje ook op een iets frissere dag prima te dragen.

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

 

 

 

One thought on “Outfit: Shoppen bij The Mall

  1. Heey Kylie!

    Geweldige outfit heb je hier aan zeg! Staat je echt goed :)!
    Ik heb hetzelfde met me tassen, als het nieuw is gaat het mee haha.

    X

Laat een berichtje achter!

