Philosophy: the microdelivery peel

Al een hele tijd zwerft dit product door beautyland en bijna iedereen is er dol op. De naam zegt het al; the Microdelivery Peel is een peeling (exfoliant) voor thuisgebruik en werkt op basis van twee producten die na elkaar aangebracht moeten worden.

IMG_7698 (Medium)

Al een tijdje twijfelde ik of ik the Microdelivery Peel zou aanschaffen en ongeveer twee maanden geleden hakte ik de knoop door. Ik stoorde me ontzettend aan mijn huid en wilde verbetering zien, en wel nu!

Ik las zoveel goeds, dat ik het de dikke 70 euro wel waard vond, dus vloog ik na het werk snel de Ici Paris binnen en kocht (met een leuke korting!) dit setje. Een keer in de week/twee weken, meestal op zondag, want pamperdag, breng ik dit aan na het reinigen en ik vind het fijn. Erg fijn!IMG_7697 (Medium)

Het flesje bevat salicylic acid en een activating gel en het potje vitame C en peptide Crystals. De eerste stap die je na het reinigen aanbrengt zijn de peptide Crystals(het potje). Deze substantie breng je met een licht ronddraaiende beweging aan(ongeveer een theelepel). Dit doe je ongeveer een minuut. Ik zelf vind het fijn om het daarna nog een minuutje met rust te laten. Niet vervelend trouwens, het ruikt licht naar een friszoete sinaasappel. Hmmm.

Vervolgens breng je de vloeistof uit het flesje aan(ook een theelepel). (Over de peptide Crystals heen). Je voelt het heel even warm worden en het gaat licht bruisen. Ook dit masseer je weer in. Ongeveer twee minuten. Ook hierbij vind ik het fijn het na het inmasseren nog een minuutje met rust te laten. Dit ruikt heel licht chemisch, maar heel licht hoor, eigenlijk nauwelijks te merken. Daarna neem ik het met lauw water af. Doe dit met voldoende water en probeer niet te veel te boenen.

IMG_7700 (Medium)
Mijn huid voelt nu super zacht aan. Maar echt! Ook als ik de dag erna reinig, voel ik nog hoe zacht het is. En zelfs de dag daarna! Ook mijn make up lijkt makkelijker aan te brengen en ook beter te blijven zitten. Ook lijkt mijn huid steeds een beetje beter te worden. Littekens lijken te vervagen en ook onzuiverheden lijken minder te zijn. En de glow die mijn huidje krijgt! Echt wauw!

Ik vind dat je dus daadwerkelijk ook een verbetering aan de huid ziet, en daar gaat het uiteindelijk om!

Na een tijdje proberen en ook eens een week overslaan, ben ik erachter gekomen dat de Microdelivery Peel het best werkt voor mij als ik het één keer in de twee weken gebruik. Ik vind het erg fijn en zal de Microdelivery zeker blijven gebruiken! En jij? Ken jij het al?

Liefs,
Zusje

4 thoughts on “Philosophy: the microdelivery peel

Laat een berichtje achter!

