Nazomeroutfit

Nazomer. Ik ben gek op dat woord en het past echt bij september. Bij het uitspreken, of in dit geval opschrijven, van het woord zie ik het perfecte plaatje voor me. Toch nog even buiten eten (ontbijten, lunchen, dineren) en met een glas wijn in de tuin de zon onder zien gaan. (En dan snel naar binnen, want dan is het gelijk iets frisser). Toch nog af en toe even buiten kunnen zijn, zonder jas, en genieten van die heerlijke laatste zonnestraaltjes.IMG_8046 (Medium)

Om optimaal te kunnen genieten is het fijn om ook een passende outfit te hebben. Dat laat ik je vandaag zien!

Crop tops zijn eigenlijk ideaal. Vooral met een mouwtje. Het geeft je dat zomergevoel, maar ook genoeg warmte. De leuke blauw-wit-gestreepte komt van H&M.

IMG_8047 (Medium)Ook de tuinbroek (ik weet dat het tegenwoordig anders wordt genoemd, maar daar kan ik niet aan wennen. Voor mij blijft het tuinbroek) komt van de H&M. Deze kocht ik vorig jaar in Duitsland. Hij is best wel baggy en heeft hier en daar een (on)bedoeld “kapot” detail.

 

 

IMG_8052 (Medium)

Ook de tuinbroek (ja, ik blijf het echt zeggen) geeft een zomersgevoel door de dunne bandjes en de opgerolde broekspijpen, maar zorgt er ook voor dat je blote buik een warm plekje heeft.

IMG_8058 (Medium)

Uiteraard roze lippen en een vrolijk hoedje (Primark). Witte All Stars and you’re good to go!IMG_8048 (Medium)

Ja, ik draag roze sokjes, want die kleurden zo leuk bij de bloemetjes op mijn hoedje.

Natuurlijk gaat het er niet om in welke outfit jij geniet van deze nazomer! Het belangrijkst is dat je geniet. Fijne momenten om aan terug te denken wanneer je door de straten banjert met de sneeuw tot aan je knieën. Maar toch ben ik nieuwsgierig naar jullie favoriete nazomeroutfit!

 

Liefs,
Zusje

 

 

5 thoughts on “Nazomeroutfit

Laat een berichtje achter!

