Herfstige Essie lakjes

We zijn nog flink aan het nazomeren en wat mij betreft kan dat niet lang genoeg duren. Dat het in de ochtend nog een beetje koud is, maar dat het in de loop van de dag eigenlijk best wel oké is. Heerlijk. Maar toch vind ik het stiekem ook wel lekker dat de herfst weer gaat beginnen. Dat ik weer dikke vesten als jas aan kan doen, sjaals kan dragen en dat warme chocolademelk mét slagroom weer geoorloofd is. Om met zijn allen een beetje in de sfeer te komen heb ik vandaag vier nagellakjes om te showen aan jullie. Alle vier hebben ze een herfstige kleur en ik vind ze prachtig!IMG_8452 (Medium) Ik kocht deze cuties bij de DM (Gotta love DM!) en sindsdien heb ik niets anders op mijn nagels gehad! Kijken jullie mee?

Laten we starten met de lichtste kleur en eindigen met de donkerste. Oké? Oké! Go!

Essieherfst1 (Medium)Deze zoete zachtroze kleur heet “Spaghetti Strap” en is een ideaal overgangskleurtje. Hij past namelijke perfect bij de (na)zomer, maar ook heel goed bij je nieuwe herfstoutfit! Bij dit soort kleurtjes heb ik altijd het idee dat ik mijn vingers in de Fristi heb gedompeld. Het is echt een meisje-meisje kleur en dekt pas mooi in drie laagjes.

Essieherfst3 (Medium)Dit lakje is mijn favoriet van de vier. Heel subtiel maar wel zichtbaar. “Demure Vix” dekt perfect in twee laagjes en past wat mij betreft bij elke outfit. Goed voor een avondje dansen en geschikt voor kantoor!

Essieherfst2 (Medium)

“In Stitches” is een mooi donkerroze lakje dat heerlijk matcht met bijvoorbeeld legergroen. Een fijne warme kleur waarmee je vast en zeker de show steelt. Dekt in twee laagjes.
Essieherfst (Medium)

 

En dan is er nog “Bahama Mama”. We zien veel donkere kleuren terug in het beautybeeld van de  herfst. Je nagels mogen dan ook niet achterblijven. Deze prachtige dieprode kleur mag je de komende tijd dus zeker zonder schaamte dragen. Perfect voor een chique diner of je casual rockoutfit!  De rechterfoto geeft de beste indruk van de kleur. Love it! Dekt in twee laagjes.

IMG_8443 (Medium)

Met deze lakjes is de komst van de herfst dus helemaal niet erg! Welke kleuren ga jij dragen?

Liefs,
Zusje

8 thoughts on “Herfstige Essie lakjes

  1. Pingback: Herfstige lakjes van Astor | Zusje

    • Ik heb In Stitches vandaag op en ik kan niet stoppen met het kijken naar mijn nagels! Als je de kans krijgt zeker een lakje toevoegen! Ik ben zelf ook dol op de lakjes van Catrice (te dol) maar je merkt wel echt een kwaliteitsverschil. Als je een mooie basic kleur koopt, heb je er heel lang plezier van. Dan is het die 8 euro echt waard!:-)

Laat een berichtje achter!

