Outfit: Pool Party

Ik weet het. Het is misschien een beetje vreemd om halverwege september en zomerse outfit te plaatsen. Maar ik weet zeker dat er nog voldoende mensen zijn die op het punt staan een reis te maken naar daar waar ze zon schijnt. Zeker met ook weer een vakantie in het vooruitzicht. En, omdat ik dol ben op de zomer, dol ben op zomerkleren en ik graag in deze sferen verblijf deel ik een happy zomeroutfit met jullie.IMG_8165 (Medium) Een perfecte outfit voor een dag in een zonnige stad of een poolparty!

Ik wil deze outfit weer aan! Echt! Ik vind het zonde dat ik hem niet heel vaak heb gedragen. Oh, en ik wil eigenlijk ook wel weer heel erg graag terug naar de fotolocatie. Het vakantieadresje bij Carla blijft een van de fijnste plekjes op aarde!

IMG_8168 (Medium)Wat ik draag is een superschattige peplumtop in een mintgroene kleur. Je opent en sluit de top door de rits op de rug. Ideaal wanneer je een fabulous kapsel hebt en het niet wilt ruïneren. (Wellicht minder ideaal op een feestje. Met wijn. En bier.)

IMG_8180 (Medium)De top is van het merk “Drôle de Copine” en heb ik gekocht in een klein winkeltje in Schinveld; Ninety 7. Ik vind het een dotje! Daaronder draag ik een kanten shortje van H&M. Alweer van een paar jaren geleden, maar nog steeds geliefd.

IMG_8226 (Medium)Ik zou natuurlijk kunnen kiezen voor een sandaaltje, maar ik vind All Stars onder een shortje te leuk om het niet te doen. Daarbij is de outfit al best wel popperig en girlygirly, de gympies maken het net even wat sportiever.

IMG_8188 (Medium)Ik draag daarbij oorbellen van Camps&Camps, een armbndje van Ti Sento en een armband die ik kocht in hetzelfde winkeltje als waar ik de top kocht. Een “glam” zonnebril van HEMA en een haarbandje van H&M.

IMG_8231 (Medium)

 

Ga jij nog op vakantie? Wat draag jij het liefst in de zomer of in de zon?

Liefs,
Zusje

Laat een berichtje achter!

