Douchen met citroen, framboos en gember

Oké, dit klinkt misschien alsof je vanaf nu een koelkast nodig hebt om te kunnen douchen, maar dat is gelukkig niet waar!

De dagen worden al iets korter en het kan af en toe al goed koud zijn. Wat is er dan lekkerder om heerlijk lang in bad te gaan of een warme douche te nemen. Vandaag laat ik je kennismaken met wat doucheproducten om van te genieten.IMG_8562 (Medium)Dit is een mini-setje van treaclemoon . Ik kocht deze bij de DM. De kleintjes zijn als set te koop, de grote varianten zijn los te koop.

Om eerlijk te zijn, kende ik het merk niet. Wel doet het me heel erg aan Philosophy denken.
Ik vind dat de flesjes er heel schattig uitzien en ik vind zelfs de namen leuk. Niet apart of origineel, maar hee, ik vind het leuk!

IMG_8547 (Medium) Zoals je ziet zitten er drie verschillende geuren in het setje.  Those Lemonade days, One Ginger morning en The Raspberry kiss.

Those Lemonade days is een heerlijk douchecréme met citroengeur, een soort citroencréme geur, if that makes sense?! Je ziet de kleur van het product door het flesje heen, zacht geel, precies zoals citroencréme! Het doet me denken aan Lemon Cheesecake!
Ik viel meteen voor One Ginger morning, ik ben dol op het gebruik van gember in dit soort producten. Heel verfrissend en tegelijkertijd heel warm en knus. Perfect voor de komende koude dagen die je een beetje “spice” wilt geven.
The Raspberry kiss is een vrij zoete frambozen douchecreme, uiteraard is deze ook roze gekleurd. Als drankje zou dit heerlijk zijn. Wel in dit soort flesje, met deze kleur en deze naam!

IMG_8566 (Medium)Zoals je ziet schuimen de producten ook lekker wanneer je ze in een bak doet, of zoals normale mensen, in een bad. Doordat het een crème-product is maakt het je huid tijdens en na het badderen en douchen heerlijk zacht. De geur van One Ginger morning blijf je het langst ruiken. Heerlijk.

Ik word heel vrolijk van deze flesjes en het is een feest ze te gebruiken, door de kleur, de geur, het gevoel, de uitstraling en de prijs! Voor dit setje betaalde ik slechts 3,50 euro. Als ze op zijn ga ik zeker een grote flacon halen, waarschijnlijk van One Ginger morning en/of Those Lemonade days. Mijzelf kennende: Beiden, ik kan nooit zo goed kiezen!

 

Ken jij deze doucheproducten al? Waarmee badder of douche jij het liefst?

Liefs,
Zusje

 

 

 

Laat een berichtje achter!

