P2 Seriously Satin Lipstick

Yes, I am serious! Deze lipsticks van het cosmeticamerk P2 kwam ik tegen tijdens mijn zoektocht naar een lipproduct (want dat had ik nog niet..) Ik was op zoek naar een goede draagbare kleur die ik voor speciale gelegenheden kon gebruiken, maar ook als een everyday kleur. Niet echt een knalkleur dus. IMG_8504 (Medium)Uiteindelijk zijn de kleuren toch nog wel redelijk fel, maar ik vraag me af of ik daar ooit van af kan wijken. Ik vind knallende lippen nu eenmaal het allermooist. Maar voor een dag op kantoor, zijn dit wel kleuren die kunnen, naar mijn mening.

Ik ging voor vier verschillende kleuren, die ergens toch ook wel weer op elkaar lijken, maar ook weer niet. Get it? Ik koos een rode kleur, een roze, oranje-rood en een perzikkleur. Hier beneden zie je swatches op mijn arm.

Van links naar rechts:
Colorful Carmen, Sweet Susanna, Crazy Claire, Lovely Lilli

IMG_8526 (Medium)

De lipproducten komen in de vorm van een draaistift, maar hebben wel de textuur van een lipstick, misschien iets vaster. De kleur van de lipstick is ook de kleur van de huls. Heel fijn, zo pak je meteen de juiste kleur en hoef je niet in de weer met dopjes of stickers. Plus!

De stick komt met een shiny dop. Ik probeerde of ik de dop als spiegel kon gebruiken, maar dat mocht niet baten. Jammer, had ik wel een gimmick gevonden, maar dit maakt het product absoluut niet minder goed. Ik heb de laatste tijd gewoon “iets” met spiegelende dingen die ik als spiegel kan gebruiken. Herinner je de schoenen nog?

Op onderstaande foto zie je hoe het product eruit ziet. Een vrij bolle punt. Normaal gesproken heb ik daar een beetje een hekel aan, maar omdat de stift vrij dun is kan ik toch netjes werken.

IMG_8516 (Medium)

Maar, ik kan de punt ook slijpen, met de verstopte minislijper die uit het uiteinde van de stift komt. Dit maakt het puntje van de spiegelde dop weer helemaal goed.

IMG_8521 (Medium)

Dit zijn de kleuren wanneer ik draag daar waar ze horen; op mijn lippen. Je ziet dat ze toch op elkaar lijken, maar dat ze ook vrij subtiel zijn, ondanks dat het geen “nude” kleuren zijn.
Boven zijn Lovely Lilli en Crazy Claire
Beneden zijn Sweet Susanna en Colorful Carmen

Alle vier de kleuren hebben inderdaad een Satin finish. Colorful Carmen is het meest mat en qua houdbaarheid en kleur ook wel mijn favoriet. Voor een budgetproduct(2,95 euro per stuk) blijft hij ontzettend lang op zijn plek en krijgt geen kans een blokje om te gaan over mijn gezicht.

P2 (Medium)

Het enige nadeel is dat P2 is Nederland niet of nauwelijks te krijgen is. Ik kocht deze producten bij de DM in Duitsland. Het voordeel van wonen aan de grens. Eigenlijk zou er een DM in Nederland moeten komen. Ik moet bekennen dat ik veel liever in Duitse drogisterijen kom, dan in Nederlandse. De DM is veel groter, meer aanbod en veel leukere prijzen !Ik kan uren struinen langs de schappen met make-up en verzorgingsproducten. Helaas heb ik nooit uren de tijd, maar als… Oh boy! Als ik daar ben voel ik me echt een meisje met een roze strik in een snoepwinkel. Dus mocht je een keer in Duitsland zijn, breng dan zeker een bezoekje aan de DM.
IMG_8505 (Medium)

 

Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen! Heb jij al eerder producten van P2 geprobeerd?

Liefs,
Zusje

 

Laat een berichtje achter!

