Parfum: Dolce van Dolce & Gabbana

Ik heb een fijne nieuwe geur ontdekt. Een geur die ik daadwerkelijk veel draag, namelijk Dolce van Dolce & Gabbana. Ik zag regelmatig het reclamespotje voorbij komen en op de een of andere manier moest en zou ik deze geur eens gaan ruiken. Dat heb ik niet vaak.IMG_8405 (Medium) Op het vliegveld stond de flacon, ik rook en was verkocht. Toch besloot ik de geur nog niet te kopen en nog even te wachten. Maar het bleef kriebelen, dus een paar dagen later was ik de trotse eigenaresse van Dolce.

Mijn all time favorite geur is Boss Orange van Hugo Boss, het is echt mijn lijfgeur. Toch ben ik altijd wel op zoek naar een geur waarmee ik kan afwisselen, wanneer ik gewoon eens even geen zin heb om met mijn oranje flacon te sprayen. Dat vind ik in deze geur. Een hele prettige afwisseling.

Ik word blij van deze geur. Het doet me denken aan vakantie, maar maakt het daarom niet alleen een vakantiegeur.

De geur is fris en bloemig. Vrouwelijk, elegant en ook wel sexy. Lieflijk en krachtig. Geschikt voor zowel de zomer als de koude winter.

Topnoten: neroliblad, papajabloem.
Hartnoten: witte amaryllis, witte narcis, witte waterlelie.
Basisnoten: kasjmierhout, muskusachtige noten, sandelhout. IMG_8400 (Medium)
Niet alleen de geur is heerlijk, ook de verpakking vind ik prachtig. Het feest begint al bij het doosje. Gebroken wit, met daarop de naam van de geur “Dolce” en een zwarte strik. Wanneer je het doosje openmaakt zie je de dop, in de vorm van een bloem. Verschillende zachte kleuren en bloemblaadjes. Onder de dop is een zwarte strik aan de flacon gemaakt. Precies zoals de geur; lieflijk, maar krachtig. De elegante vorm van de flacon zelf maakt het helemaal af. Ook op de flacon staat in prachtige sierletters “Dolce” geschreven.

IMG_8397 (Medium)

Mijn missie is geslaagd. Ik zocht een geur die ik kan afwisselen met mijn “lijfgeur” en dat is absoluut gelukt. Dolce is echt een lust voor het oog én voor de neus.

Ken jij Dolce al?

Liefs,
Zusje

One thought on “Parfum: Dolce van Dolce & Gabbana

Laat een berichtje achter!

