Outfit: Basics

Volgens mij is er niemand die niet dol is op basics. Al is het maar een heel klein beetje. Ik ben groot fan van basics. Wanneer ik een dag thuis ben, loop ik eigenlijk het liefst in een joggingbroek (of wanneer het weer het toelaat een shortje), geen make-up en mijn haar in een knot op mijn hoofd. Wie niet! Maar het komt regelmatig voor dat je toch even snel de deur uit moet; hond uitlaten, boodschappen, toch nog even dat ene product of shirt halen, want het was in de uitverkoop!IMG_8613 (Medium)

Je kunt dan niet in je joggingbroek naar buiten (alhoewel…) en schiet dus even in gemakkelijke kleren. Basics zijn daar heel erg geschikt voor. Makkelijk, comfortabel en eigenlijk ook ontzettend leuk. Fashionably verantwoord op de bank!

De basics die ik jullie laat zien, zijn perfect voor de herfst.

Allereerst vind ik het fijn om een comfortabele broek aan te hebben. Deze stretchy grijze jeans komt van Mango en is ideaal voor mijn dagen thuis-maar-toch-nog-even-de-deur-uit. Ik draag deze broek overigens ook heel erg graag bij andere gelegenheden. Het is eigenlijk gewoon een van mijn favorieten!IMG_8607 (Medium)

Het shirt met de tekst #OOTD komt van The Sting. Ik heb nog nooit zo’n zacht shirt gehad. De stof is heerlijk en het model valt iets losser. Losse shirts zijn wederom heel geschikt voor dit soort dagen. Geen knellende kleding. Je kunt je met dit shirt makkelijk buiten je voordeur vertonen!IMG_8619 (Medium)

En zoals je ziet kan dit shirt ook heel goed samen met jou relaxen! Dus ook als je je huis niet verlaat, is het heerlijk om toch iets meer aan te hebben dan een pyjamashirt. Als ik de deur uit ga, zorg ik er wel altijd voor dat mijn haar goed zit en mijn make-up netjes is. Puur voor mijn eigen verzorgde gevoel. Wanneer ik thuisblijf, houd ik me daar niet altijd aan.IMG_8616 (Medium)

De tweede set basics is ideaal voor de iets koudere herfstdag. Ik draag weer mijn geliefde grijze jeans van Mango

IMG_8630 (Medium)

Daar draag ik mijn witte blogger shirt op. Iedereen heeft wel een basic wit shirt (met of zonder opdruk) in de kast hangen. Met een mooi vest, dat ook lekker zit, want we gaan voor comfortabel op deze dagen, ben je helemaal klaar voor je ik-ben-thuis-maar-moet-even-naar-buiten-dag. Natuurlijk mag je haar in een knot!IMG_8632 (Medium)

Boekje erbij, laptop op schoot. Jij komt de dag wel door met deze set leuke basics!IMG_8631 (Medium)

 

Wat draag jij het liefst wanneer je een hele dag thuis bent en maar heel even de deur uit hoeft?

Liefs,
Zusje

 

 

 

2 thoughts on “Outfit: Basics

  1. Inderdaad niets heerlijkers dan de dag in je joggingbroek doorbrengen. Voor die eigenlijk-wil-ik-niet-maar-moet-toch-naar-buiten dagen ga ik ook voor een lekker zittende broek en een basic shirtje.

Laat een berichtje achter!

