Instagram: augustus & september

Het is begin oktober en dat wil zeggen dat het weer tijd is om wat Instagramfoto’s met jullie te delen.
alles

De foto’s heb ik gemaakt in augustus en september. In augustus was ik nog op vakantie en regende het in Nederland net iets te vaak. Gelukkig kwam de zon ook nog voldoende te voorschijn en was er genoeg tijd voor leuke dingen. Kijken jullie mee?

1

Firenze! How I love you! Hier kwam ik aan in mijn uppie om een heerlijke week te genieten, maar hier stond ik ook weer in mijn uppie om terug te gaan naar Nederland. Ik vind het fijn dat een buitenlandse stad zo als thuis kan voelen.

 

2Wat ik in Nederland mis? Het Italiaanse zoutloze verse brood. Vaak nog een beetje warm. Hmmmmm.

 

3En eigenlijk mis ik dit ook wel. Met mijn voetjes en billen in het water een tijdschrift lezen. In de zon! Wat is vakantie toch fijn. Ik vind vakantiefoto’s terugkijken ook zo heerlijk. Dan krijg ik weer helemaal vakantiekriebels. Volop genieten, alles kan, niks moet. Relax!

4Food! Food!  Genieten! Van Italiaanse lokale restaurantjes, tot tomaten uit de eigen “kietsjen gardhèn”. Van fruit snoepen aan het zwembad tot gewoon in mijn bikini aan het kleine tuintafeltje borrelen vóór het eten (en dat dat borrelen dan uiteindelijk ook gewoon de hoofdmaaltijd is).

 

5De eerste dagen thuis weiger ik de zomer en de vakantie los te laten. Ik drink zomerse drankjes en lijm mijn zonnebril op mijn neus.

 

6Alcoholvrije cocktails in Aken! Met lichtgevende staafjes!

 

7De Oude Rechtbank! Uiteraard weer in Eindhoven.

 

8Babyshowertime! Vrolijke kleuren, vrolijke kleren en bright pink lips!

 

9De geiten en schapen op vakantie! Ze zijn zo cool! Ieder jaar hebben de mensen van onze vakantieplek wel weer een geitje of schaapje in huis grootgebracht. (Fles geven, slapen bij een hond in de mand, het kan daar allemaal en ik word er blij van.) Als beestjes het ergens goed hebben, is het wel op deze plek. Gezellig!

 

10Ook in september lukt het me nog niet echt het vakantiegevoel los te laten. Dat wil ik ook niet! Ik weiger het!

 

11Brillie!

 

12Ik ging een dag naar het HEMA hoofdkantoor voor een Bloggers Academy. Leuke nieuwe blogkansen maken me blij!

 

13En ik ging weer naar Eindhoven. Eten en relaxen bij Usine.

 

14Ook was ik een paar keer in Maastricht en daar hebben ze bubble tea! Natuurlijk moest ik er een hebben!

Dat waren alweer de foto’s voor deze editie. Wil je meer foto’s zien van mijn afgelopen weken klik dan hier.
Mijn Instagramaccount: eenzusje

Hopelijk vonden jullie het leuk!

Liefs,
Zusje

 

Laat een berichtje achter!

