Outfit: Zonnig geel

Jongens! Wat is het nog heerlijk weer! Vinden jullie dat niet ook volop genieten in oktober? Met dit mooie weer zag ik nog even de kans om iets fleurigs te scoren in de uitverkoop en aan te trekken!IMG_8975 (Medium)

Ik vond deze knalkanariegele blouse van Vila voor nog geen 10 euro. Wat ben ik er blij mee. Leuk in een rokje, zoals hier, maar ook heel tof met een jeans.

 Ik kocht de blouse in een klein kledingwinkeltje in Schinveld. De maat van de blouse is een M. Eigenlijk een maat te groot, maar dat vind ik wel leuk. Hij valt heel mooi en als ik hem in een rokje stop poft-ie net even iets beter. IMG_8974 (Medium)

De blouse is dus van Vila, de rok kocht ik een aantal jaren geleden bij de H&M in Florence. Om de set niet heel chique te maken, koos ik niet voor hakken, maar voor mijn Converse sneakers. Staat net even wat meer casual.

IMG_8979 (Medium)

De armband die ik draag is van Emporio Armani.

IMG_8976 (Medium)De blouse kun je dragen met lange mouw, of met driekwart zoals ik hier nu heb. Over het algemeen draag ik ook liever driekwart mouw. Lange mouwen stroop ik altijd op, herkenbaar? Met driekwart mouw laat je ook je sieraden beter tot zijn recht komen.

IMG_8983 (Medium)

Mijn haar krulde ik weer met mijn haartang van José Eber. Nu krulde ik alleen de onderkant van mijn haar. Dat geeft weer een heel ander effect dan mijn hele haar krullen.

IMG_8971 (Medium)Kort maar krachtig. net zoals mijn outfit! Hopelijk kunnen jullie hier een beetje inspiratie uit halen voor de laatste zonnige nazomerherfstdagen!

Liefs,
Zusje

4 thoughts on “Outfit: Zonnig geel

Laat een berichtje achter!

