Herfstige lakjes van Astor

Laatst schreef ik over herfstige lakjes van Essie. Nog steeds draag ik ze met veel plezier. Maar, ik heb ook weer wat andere herfstkleuren aan mijn nagellakcollectie mogen toevoegen. Ditmaal van Astor. Net zulke leuke kleuren, alleen dan net iets vriendelijker voor je portemonnee. Willen we dat niet allemaal?IMG_9257 (Medium)
Ik (eigenlijk mijn moeder) haalde deze lakjes, uiteraard, weer in Duitsland. Maar gelukkig is Astor in Nederland ook heel goed te verkrijgen. Het zijn drie vrij donkere kleuren, maar kunnen desalniettemin prima gedragen worden de komende tijd. Leuk om je casual look mee af te maken of fashionably achter je toetsenbord te kruipen. Geschikt voor elke gelegenheid!

IMG_9252 (Medium)

Ik zag het merk Astor vaker in Duitse parfumeriën, maar om heel eerlijk te zijn schonk ik er nooit heel veel aandacht aan. Nu had ik een mooie kans dit merk toch eens te proberen.

IMG_9227 (Medium)De eerste kleur die ik jullie laat zien is de kleur 323 Delightful Cumin. Een bordeaux rode kleur, met een paarse ondertoon.  De perfecte kleur wanneer je wel graag een donkere kleur wilt proberen, maar misschien niet zo goed durft. Op de foto draag ik twee laagjes. Ik denk dattie met drie laagjes echt helemaal perfect dekt, maar dit ziet er ook al prima uit! Op de een of andere manier weiger ik het altijd om meer dan drie laagjes aan te brengen, tenzij het echt echt echt moet.

IMG_9236 (Medium)

Vervolgens heb ik deze donkerblauwe lak. Ik vind donkerblauw een prachtkleur. Dat komt misschien ook wel omdat ik het mooi bij mezelf vind staan. Dit is de kleur 340 Love Pondichery. Dekt mooi in twee laagjes (yes!) en ziet er zowel in het fles als op mijn nagels mooi uit. IMG_9243 (Medium)

De laatste kleur die ik jullie laat zien is ook gelijk mijn favoriet. 325 Intense Clove. Wat een kleur. Hij is ontzettend donkerpaars en neigt soms zelfs naar zwart. Ik draag hier twee laagjes. De kleur matcht mooi bij mijn huid en dat vind ik een groot pluspunt. Een hele draagbare kleur en toch net effe dat beetje meer. Stoer, elegant en vrouwelijk.

De lakjes blijven een paar dagen prima op hun plek, met hier en daar een klein chipje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik sinds ik de Essence Gel Nails At Home set heb, ik niet meer zonder gellak mijn nagels lak. Ik heb dan minimaal een week perfecte nagels zonder omkijken. (Mits ik geen gekke dingen doe, natuurlijk). Langer hoeft voor mij ook niet. Heb ik weer een mooie kans een andere lak te dragen!

De lakjes kosten (in Duitsland) iets meer dan twee euro. Een hele leuke en vriendelijke prijs.

Probeer jij wel eens lakjes (of andere cosmetica) van Astor?

Liefs,
Zusje

Laat een berichtje achter!

