Ontbijt op bed met HEMA (& cadeautip)

Het is weekend en dat wil zeggen dat je mag uitslapen. In ieder geval iets langer kunt blijven liggen dan een doordeweekse dag. Helemaal nu het weer iets guurder wordt en het langer donker blijft zijn er veel mensen die zich zonder schuldgevoel toch nog even omdraaien. Hoe fijn is het dan, dat je niet je warme bed uit hoeft voor je ontbijt! Juist, heel fijn!IMG_9081 (Medium)

Iedereen wordt blij van een lekker ontbijt, zeker wanneer je dat ook nog in bed kunt oppeuzelen. Wanneer er nu niemand in de buurt is om voor jou het ’s ochtends de keuken in te duiken, zul je inderdaad zelf even moeten opstaan. Maar de gedachte dat je na een klein half uurtje (maximaal) gewoon weer je bed in kunt, maakt veel goed, toch?!

IMG_9006 (Medium)Ik laat jullie vandaag een muesli ontbijt zien, omdat ik dit bijna dagelijks als ontbijt eet. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen lekkere broodjes te halen, af te bakken, of zelfs helemaal zelf te bakken!

IMG_9014 (Medium)
Het is alweer even geleden dat ik een ontbijt op bed heb gekregen (wie o wie snapt de hint), maar zelf vind ik het heerlijk om op te staan, een ontbijtje te maken, mijn koffie te zetten en dan terug in bed te kruipen. Ik zet mijn favoriete serie of programma op en creëer zo mijn eigen me-momentje. Daarna begin je heel relax je dag.

IMG_9099 (Medium)
Nog leuker vind ik het om anderen te verrassen met een ontbijt op bed. Dan sta ik het ’s ochtends heel stil en stiekem op (al wil dat nog niet altijd lukken) en ga aan de slag. Brood roosteren, eitje koken, sapjes klaarmaken, je kent het wel! Het is een hele leuke verrassing en volgens mij kan iedereen dit wel waarderen.

IMG_8949 (Medium)Daardoor kwam ik op het idee om een ontbijt-op-bed-cadeautip te geven en je kunt dat zo letterlijk nemen als je wil. Natuurlijk kun je zelf vroeg opstaan en je kunsten als ontbijtchef tonen, maar wat doe je wanneer je iemand een ontbijt op bed cadeau wilt geven die persoon niet in jouw huis of in de buurt woont?

Dan is het leuk om alle producten die je nodig hebt te kopen en dit te verpakken. Je kunt ervoor kiezen om alleen de “eetbare” producten cadeau te doen, maar het is nog veel leuker om ook het servies te geven. Met een grote plank erbij, zodat alles stevig op het bed kan blijven staan.

Pak het in met vrolijk papier of verpak het in allerlei verschillende cadeautasjes. Schrijf er een leuk kaartje bij et voilà, je hebt een super origineel cadeau.

Pluspunt voor jou: jij hoeft niet vroeg op te staan om het te bereiden!

IMG_9104 (Medium)

Verras jij wel eens iemand met een ontbijt op bed?

 

Liefs
Zusje

4 thoughts on “Ontbijt op bed met HEMA (& cadeautip)

  1. Haha, ik verras mezelf ook wel eens met een ontbijtje op bed. Maar dan meestal veel eenvoudiger zodat ik binnen vijf minuten weer in m’n bed lig! (Met een goed tijdschrift). Lekkerrrr. Enjoy your saturday!

Laat een berichtje achter!

