Disney Bridal Gown

Een hele poos geleden trouwde mijn zus. Ik liet jullie al zien wat ik deze bijzondere dag droeg, maar hoe leuk is het om ook de jurk van mijn zus te zien. Alleen is het niet mijn zus die de jurk draagt!IMG_8834 (Small)

Om de herfstvakantie op een fun manier te starten besloot ik wat foto´s met jullie te delen waarop ik de trouwjurk van mijn zus draag! En ookal was het niet mijn jurk, en niet mijn trouwdag, ergens voelde ik me stiekem wel een prinses! De foto’s zijn heel spontaan gemaakt en dus zeker niet “picture perfect”, maar dat maakt ze niet minder leuk. Al ben ik normaal wel kritisch als het om mijn blogfoto’s gaat! Vakantiemodus, noemen we het maar!

Volgens mij is het wel de droom van ieder meisje om ooit een trouwjurk aan te hebben. Dus zodra mijn zus haar jurk had, besloten we gelijk dat ik hem ook maar moest zou dragen. Natuurlijk niet voor de bruiloft, maar de honeymoon was nog niet voorbij of ik liep al te shinen in de jurk van mijn zus.IMG_8843 (Small)

De jurk is van de Disney Bridal Collectie van Alfred Angelo uit 2012. Een hele collectie bruidsjurken geïnspireerd op Disneyprinsessen! Welke romanticus wil dat nu niet? Het is de jurk van Assepoester. Maar ook Yasmin, Belle en Sneeuwwitje hebben een eigen jurk in de collectie. Hoe cool is dat? Het idee dat je in de jurk kunt trouwen van jouw favoriete Disneyprinses! Wauw! Op de site van Mary Borsato vind je de Disney Collectie van 2013 nog, die van 2012 helaas niet meer. Maar google het zeker eens, de jurken zijn fantastisch. Wellicht een leuke tip voor de toekomstige bruidjes onder ons.

IMG_8847 (Small)

IMG_8854 (Small)

IMG_8887 (Small)

Nog wat details van de jurk! Kijk die glitters! Zo is de hele rok! It’s gorgeous! IMG_8896 (Small)

En het lijfje! Wauw!IMG_8894 (Small)

Hopelijk vonden jullie deze fun-post leuk!

Liefs,
Zusje

 

7 thoughts on “Disney Bridal Gown

Laat een berichtje achter!

