Interieur: de ladder

Ik zie hem steeds vaker terugkomen in een interieur: de ladder. Niet om naar een andere etage te gaan of een hoogslaper te beklimmen.Nee, gewoon voor je sjaals, plaids, vesten of tijdschriften. IMG_9319 (Medium)

Vandaag laat ik je zien hoe je een ladder kunt gebruiken in je interieur. Uiteraard kan dit op nog veel meer andere manieren dan dat ik jullie laat zien, maar dit is hoe ik mijn ladder gebruik.

 Ik heb mijn ladder nu alweer bijna twee jaar. Oorspronkelijk komt-ie van de hoogslaper van mijn broertje. Nee, geen zorgen mijn broertje hoeft nu geen apenkooi te spelen om in zijn bed te komen. Hij slaapt inmiddels in een “laagslaper”, de ladder heeft hij dus niet meer nodig. Deze stond een beetje te verstoffen in een hoekje. Dus besloot ik destijds dat ik hem wilde hebben. Een likje verf en twee jaar later ben ik er nog steeds heel happy mee.Ladder

Dit is hoe ik  mijn ladder het meest gebruik; voor een kledingstuk. Meestal een jasje of een vest dat ik nieuw heb/heel blij mee ben. Zo hangt nu mijn heerlijke nieuwe vest van H&M aan mijn ladder, aan een roze hanger! Hele leuke manier om langer van je kleding te genieten, zelfs wanneer je het niet draagt. Daarbij geeft het een ruimte ook een persoonlijke touch en zo’n warm vest op koude dagen brengt ook “warmte” in de ruimte.

Ladder-001

Toen ik mijn ladder pas had, gebruikte ik hem als tijdschrifttenhouder. Ik vond deze covers van Vogue uit verschillende landen heel tof en besloot ze zo op te hangen dat ik er van kon genieten. Altijd even een blik er op werpen en weer iets nieuws ontdekken. Ladder-002Ladder-003

Plaids en dekens. Ik ben er dol op, dat zullen jullie ondertussen wel weten, Helemaal wanneer ze quasi nonchalant over een bed of bank liggen. Dus waarom dan ook niet over mijn ladder. Dit zorgt net zoals het vest voor wat meer “warmte”. Door er een gekleurde plaid aan toe te voegen zorg je direct voor een eyecatcher!

Ladder-004Dit is een van mijn favoriete manieren. Heel simpel en basic een sjaal ophangen. Je kunt ook kiezen om meerdere sjaals op te hangen, maar dat vond ik zelf een beetje rommelig, omdat ik a) heel veel sjaals heb en b) heel veel verschillende kleuren en maten sjaals heb. Dus ik koos deze mooie zachte fluffy sjaal van Costes als pronkstuk! Ook bij het weggaan grijp je dan lekker snel en makkelijk naar je sjaal en vergeet je hem niet om te doen of mee te nemen.

IMG_9321 (Medium)

 

Dit waren een aantal van mijn ladder-inspiratie-ideetjes. Hopelijk vonden jullie het leuk! Natuurlijk kun je een ladder overal in je huis plaatsen. Ik heb hem nu op mijn slaapkamer staan, maar het is ook erg leuk in de woonkamer, keuken en zelfs de badkamer!

Heb jij al een ladder in je interieur? Hoe zou jij de ladder gebruiken?

Liefs,
Zusje

 

 

 

 

 

5 thoughts on “Interieur: de ladder

Laat een berichtje achter!

